Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
#100126
Ik krijg over een week de reu van mijn moeder te logeren. Die is eh laten we zeggen erg dol op Kitje. Hij hangt de godganse dag aan haar, als hij de kans zou krijgen dan. Ik word er zelf ook nerveus van. Ik schat dat het bij hem voor ongeveer 70% dominantie is (hij rijdt op elke hond die hij tegenkomt) en 30% hitsigheid, bij Kit in elk geval wel. Maar als ik nu Prodier Geslachtsdrift ga geven, moet hij dat dan altijd hebben of zou het na een kuurtje een lange uitwerking moeten hebben? En na hoeveel tijd zal het ongeveer gaan werken? (ben er misschien alweer te laat mee)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#100444
Geadviseerd wordt om het minimaal 3 weken te geven voor het beste resultaat. Als de hond over een week komt zul je er nu dus niet meer het beste resultaat zien als je nu zou beginnen.
Hoe lang het doorwerkt is per hond verschillend, kwestie van uitproberen, maar het lijkt me zowieso niet de opzet om het structureel te geven.
Door Lizzy
#101007
Het werkt inderdaad het beste een aantal weken van te voren. Hoewel ik moet zeggen dat het voor Brutus blijkbaar een heel passend middel is want bij hem werkt het veel sneller! Ik vind het dus wel het proberen waard.
#176014
De berichten zijn al oud, maar ik wil toch nog even reageren.

Ik geef nu sinds zaterdag prodier geslachtsdrift aan wandor, hij is ook nogal "dol" op Yindra, terwijl ze nog zo klein is, 12 weken nu dus. Hij likt de hele dag aan haar fluffy en probeert er steeds op te klimmen, heel irritant voor yindra en ook voor ons om te zien.

Ik heb het idee dat het erger is geworden nu ik dit geef, dus ik hoop dat dat betekent dat het helpt en dat het straks minder wordt. Als hij nu al zo doet, wil ik hem niet zien wanneer yindra loops wordt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#176106
Evelyn schreef: De berichten zijn al oud, maar ik wil toch nog even reageren.

Ik geef nu sinds zaterdag prodier geslachtsdrift aan wandor, hij is ook nogal "dol" op Yindra, terwijl ze nog zo klein is, 12 weken nu dus. Hij likt de hele dag aan haar fluffy en probeert er steeds op te klimmen, heel irritant voor yindra en ook voor ons om te zien.

Ik heb het idee dat het erger is geworden nu ik dit geef, dus ik hoop dat dat betekent dat het helpt en dat het straks minder wordt. Als hij nu al zo doet, wil ik hem niet zien wanneer yindra loops wordt!
Maar even zo in het algemeen genomen is het niet echt normaal dat je reu zo heftig op dit pupje reageerd.
Kan het zijn dat de pup een licht vorm van vaginitis heeft, want daar willen reuen ook nog wel eens van de dolle op reageren.
#179682
Nou. ze heeft wel blaasontsteking (gehad, maar ze heeft nu nog AB), en ik heb het idee dat het hier erger van is geworden. Voordat ze blaasontsteking had, was het veel minder, maar sinds ze dit heeft (gehad) is hij niet meer bij haar weg te slaan.

De da dacht dat ze geen vaginitis had, dat heb ik haar nog gevraagd.

Ik hoop echt dat het met prodier geslachtsdrift overgaat/minder wordt...
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 03 okt 2004, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door