Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
#90307
Iemand ervaring met Flor essence bij dieren? Klinkt echt als een superwondermiddel, ook bij gewrichtsaandoeningen.
Door Paul_Barte
#90310
Sterker nog...het geneest kanker (maar niet echt)......

Kruidenmengsel van grote klis, schape-zuring, rode iep, Russische rabarber, witte waterkers, bruinalg, gezegende distel en rode klaverbloesem.

Je hoor mij niet zeggen dat het slecht is maar wat ze beloven is om te kotsen.

Wordt hier op de markt gebracht door de fa. Witsenburg geloof ik.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#90312
Het komt er op neer dat het sterk zuiverend werkt. Kun je soms wel resultaten mee bereiken maar hun claims gaan wel erg ver.
Volgens mij is het een soort Essiac. Een kruidencombinatie die is ontwikkeld om kanker te genezen. Maar ik weet niet of het helemaal hetzelfde is.
Door Anna Penta
#90315
o, tja, had er nooit van gehoord maar ik kreeg een mail van een kennis wier man aan de chemo is. Ze geeft hem flor essence en hij heeft nulkommanul bijwerkingen.

Ik las dat het verder ook bij gewrichtsaandoeningen helpt dus ik dacht erover het aan Poncho te geven ivm haar spondylose en uitvalsverschijnselen aan de rechterachterpoot. Maar dan wil ik er wel eerst meer over weten. Inderdaad kom je niet echt verder als je zuiver de informatie over het product leest, waar het om gaat zijn ervaringen van mensen met het middel.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door