Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#77439
Zometeen in Netwerk: Werkt Homeopathie wel of niet? Ik ga maar ff kijken.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#79749
En? Ik heb het niet gezien maar ben wel nieuwsgierig naar een kort verslagje. Wie kwamen er aan het woord?
Door Leo
#79771
Franse geleerde doet test op werkzaamheid homeopathie opnieuw onder toezicht van Amerikaanse wetenschappers, die 1 miljoen dollar hebben uitgeloofd als bewezen wordt dat het werkt. De Amerikanen komen erachter dat het onderzoek van de Fransen niet correct wordt uitgevoerd ( de Franse wetenschappers weten tijdens de proef welke reageer-buisjes het water met een homeopathische verdunning bevatten ) als de test nogmaals wordt uitgevoerd, nu zonder dat ze dat weten faalt de test, Franse wetenschappers fakkelen af, een wetenschappelijke blamage.
Door willy
#79859
Een wetenschappelijke blamage inderdaad!
Wat ik er zelf uithaalde is dat het wetenschappelijk nog niet aangetoond is dat homeo middelen werken, dat het inderdaad niet werkt ..... dat kun je daarbij volgens mij in het midden laten. Voor een heleboel mensen en dieren werkt het wel.
Gr Willy
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door