Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#64904
Ja, bij katten en paarden zeker. Die zijn er erg gevoelig voor.
Ik sprayde vroeger ook de praktijk wel, voor het spreekuur, toen ik die nog had. Om alle baasjes en dieren wat rustiger te krijgen.
Door zurca
#68251
Ik heb helaas geen sprayflesje kunnen vinden..Dus dan maar met een spuitje....tenzij....Is het mogelijk om die druppels door een heel klein beetje melk te doen?
O.k...ik weet het melk is niet echt goed voor een kat mar het zou een hoop gestress schelen als ze het met een klein scheutje melk op kan drinken..Maar kan dat, melk met een homeopatisch middel?
Laatst gewijzigd door zurca op vr 19 mar 2004, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#68295
zurca schreef: Ik heb helaas geen sprayflesje kunnen vinden..Dus dan maar met een spuitje....tenzij....Is het mogelijk om die druppels door een heel klein beetje melk te doen?
O.k...ik weet het melk is niet echt goed voor een kat mar het zou een hoop gestress schelen als ze het met een klein scheutje melk op kan drinken..Maar kan dat, melk met een homeopatisch middel?
Kan door de melk, de leverworst, de CB, mag allemaal. Wat ook mogleijk is dat je in de ruimte waar ze verblijven wat RR in een oliebrander laten verdampen. Geeft hetzelfde effect als in de rondte sprayen.
Door zurca
#68302
Angelique schreef:

Kan door de melk, de leverworst, de CB, mag allemaal. Wat ook mogleijk is dat je in de ruimte waar ze verblijven wat RR in een oliebrander laten verdampen. Geeft hetzelfde effect als in de rondte sprayen.
Angelique,
Bedankt voor je antwoord en tip..Helaas heb ik geen oliebrander in huis...Maar met deze tip (en die van Tannetje) ga ik zeker een volgende keer aan de gang!!
Ben ook heel benieuwd of het zowiezo wel gaat helpen..Moet eerlijk bekenen dat ik die RR op de gok gekocht heb..(met het idee van helpt het bij de kat niet kan ik het altijd zelf gebruiken in stress situaties..ben toch al zo'n stresskip dus weggegooid geld zal het niet zijn.. ;) )
Dan ga ik inderdaad maar eens kijken of mevrouw erin trapt, wat melk met die druppels..Ik hoop het maar..
Door zurca
#68307
Jahoor...de melk mEt druppels ging vlotjes naar binnen..Pfff dat scheelt me weer een "gevecht" :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#68312
zurca schreef: Jahoor...de melk mEt druppels ging vlotjes naar binnen..Pfff dat scheelt me weer een "gevecht" :D
Mooi, en als je een keer bij blokker of Xenos bent, neem je meteen een oliebrandertje mee. Je kunt 'm maar in huis hebben:-)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door