Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ineke
#60359
Ik wil eens proberen of Prodier Geslachtdrift van VSM bij Bas een positieve uitwerking heeft.

Is dit middel een tijdelijke oplossing of kan ik (Bas) dit langdurig blijven gebruiken zonder schadelijke gevolgen.
Bas is namelijk altijd sexueel gestoord.
Ik heb namelijk liever een sexueel geschifte reu dan een rustige reu met een aangetaste gezondheid.

Ik weet dat éénmalige chemische castratie niet zonder gevaren is.
Door Lizzy
#60391
Geen enkel homeopathisch middel zou langdurig gebruikt moeten worden. Want, het geneest de kwaal of het geneest de kwaal niet. Maar goed, zo zwart/wit kijk ik er niet altijd tegen aan.

Dit middel Prodier Geslachtsdrift (waar ik zelf erg goede ervaringen mee heb) moet sowieso minimaal 3 weken gegeven worden voordat er een optimale werking kan worden verwacht.

En, dit vind ik wel een middel (dat wanneer het werkt) langdurig gebruikt zou kunnen worden, zonder dat het schadelijke gevolgen heeft. Toch kun je meestal het middel wel met tussenposen geven. Beetje uitproberen.
Door oebaya
#60422
Zelf heb ik een flesje prodier geslachtsdrift staan voor als er weer een teef loops wordt en er niet gedekt mag worden. Dat moment is nog een eind weg, maar de verkopers vertelden, dat VSM zou gaan stoppen met het maken van homeopatische diergeneesmiddelen en dus ook met dit product. Daarom maar vast een flesje ingeslagen.
Heel jammer natuurlijk als dit waar zou zijn.
gr.
Nicolette
Door Anna Penta
#67413
oebaya schreef: Zelf heb ik een flesje prodier geslachtsdrift staan voor als er weer een teef loops wordt en er niet gedekt mag worden. Dat moment is nog een eind weg, maar de verkopers vertelden, dat VSM zou gaan stoppen met het maken van homeopatische diergeneesmiddelen en dus ook met dit product. Daarom maar vast een flesje ingeslagen.
Heel jammer natuurlijk als dit waar zou zijn.
gr.
Nicolette
Ik heb VSM gebeld en die zeiden dat dat helemaal niet waar is. Ze zijn juist bezig de diergeneesmiddelen uit te breiden.
Door Lizzy
#67478
Hihihi, ze zullen wel gedacht hebben bij VSM! Ik heb namelijk ook gebeld ;D. Maar hetzelfde verhaal: er is geen spraken van dat deze middelen verdwijnen, zeggen ze.

En Angelique: sorry, wist ik niet! Nu wel ;D.

Groetjes, Lizzy
Door oebaya
#67530
Goh, vreemd dat een verkoper van VSM-produkten dat dan zegt. Maar ja, afwachten dus wat de waarheid gaat worden. Hoop dat VSM de waarheid vertelt en de spullen verkrijgbaar blijven.
Door Lizzy
#67625
oebaya schreef: Goh, vreemd dat een verkoper van VSM-produkten dat dan zegt. Maar ja, afwachten dus wat de waarheid gaat worden. Hoop dat VSM de waarheid vertelt en de spullen verkrijgbaar blijven.
Mmmm, laten we hopen dat hij ongelijk heeft... Ik zou dat echt HEEL erg jammer en zonde vinden want er zitten echt een paar heel goede middelen bij!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#67668
Of die verkoper van VSM gaat bij een andere firma werken en probeerd zo zijn klanten mee te gaan nemen,nee vsm is er niet meer maar probeer dit eens,dat is voor in de plaats :-\
Door oebaya
#67708
sylvia schreef: Of die verkoper van VSM gaat bij een andere firma werken en probeerd zo zijn klanten mee te gaan nemen,nee vsm is er niet meer maar probeer dit eens,dat is voor in de plaats :-\
Nee, want ze waren juist enthousiast van het produkt en vonden het heel vervelend dat het uit de handel zou gaan, want een alternatief kenden zij ook niet.
Door Lizzy
#67752
Hoi Nicolette, zou je mij anders een naam/firmanaam kunnen geven van diegene die deze uitspraak heeft gedaan? Ik kan daarmee dan VSM nog een keer gaan bellen.
Groetjes, Lizzy
Door oebaya
#67971
Lizzy schreef: Hoi Nicolette, zou je mij anders een naam/firmanaam kunnen geven van diegene die deze uitspraak heeft gedaan? Ik kan daarmee dan VSM nog een keer gaan bellen.
Groetjes, Lizzy
Helaas niet, ze stonden met een stand op het Nederlands Fokkerscongres dat op 6 februari werd georganiseerd. Heb ook op het doosje gekeken, maar zit helaas ook geen prijsje op met een naam.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door