Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Peet
#47445
Mijn Beau is al 2 keer door de reguliere wetenschap (de Univ Kliniek in Utrecht, dus niet de 1e de beste) opgegeven!

4 Jaar geleden kreeg hij peri-anale furunculose (anus-fistels). Ach...typische Herder aandoening. Maandenlang cyclosporine (soort chemo-kuur om het immun-systeem plat te leggen) gehad. Resultaat: doodzieke hond, bloedend tandvlees, haaruitval, misselijk. Oh ja, en om de dag bloedprikken in Utrecht....vreselijk!
Prognose: somber, ze gaan van binnenuit kapot...nog een jaar en dan kom je terug voor een spuitje.
Toen ben ik homeopatisch gaan zoeken. Gevonden: silicea. Beau is nu al meer dan 2,5 jaar symptoomvrij (knock-on-wood)!! En in Utrecht snappen ze niet hoe dat kan.

Vervolgens kreeg Beau Degeneratieve Myelopathie, een soort Multiple Sclerose. Prognose: niets aan te doen, typische Herder aandoening ( >:.....Over een half jaar is hij incontinent en laten we hem wel inslapen....

Ook dat was ruim 2,5 jaar geleden. Tot nu toe heb ik hem met homeopatische middelen letterlijk prima op de been gehouden, hij springt nogsteeds in mijn auto. Toegegeven: hij heeft nu voor het eerst een anabolen-shot gehad....

Zonder homeopathie was Beau nooit 9,5 worden. Sterker nog: dan had ik hem in mijn onwetendheid allang laten inslapen....onnodig!!!
Dus vertel mij niet dat het niet werkt.......
Peet
Door Paul_Barte
#47496
En Peter.......ik weet niet wanneer je bent overgestapt op een andere manier van voeden want ook dat is UITERST belangrijk!!!!!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door