Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door yazzie
#3446644
Wat is een goed merk voor chlorella? In het verleden had ik Bloem. Maar is al een tijd geleden en ik ben benieuwd naar wat vandaag de dag een betrouwbaar merk is. :)
Door yazzie
#3446677
Dank je wel Lizzy. :)

Ik weet nog vaag dat het destijds (2014) nogal kon schelen, dat het ene merk meer 'vervuild' was dan het andere merk. Ik dacht, er is op Barfplaats vast een zeker iemand die daarvan op de hoogte is :biggrin2:

Open vraag: denk jij dat chlorella echt iets zou kunnen bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit/kwantiteit van rode bloedcellen? Ik lees her en der die claim namelijk wel. Ik heb te weinig achtergrondkennis om daar een zinnig antwoord op te geven.
Door Lizzy
#3446690
yazzie schreef: di 05 jul 2022, 11:18 Dank je wel Lizzy. :)

Ik weet nog vaag dat het destijds (2014) nogal kon schelen, dat het ene merk meer 'vervuild' was dan het andere merk. Ik dacht, er is op Barfplaats vast een zeker iemand die daarvan op de hoogte is :biggrin2:

Open vraag: denk jij dat chlorella echt iets zou kunnen bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit/kwantiteit van rode bloedcellen? Ik lees her en der die claim namelijk wel. Ik heb te weinig achtergrondkennis om daar een zinnig antwoord op te geven.
Ja, ik :biggrin2: . Ik ben trouw innemer van chlorella en mijn honden krijgen het ook. Of het echt kan bijdragen aan de kwali en kwantiteit van rode bloedcellen...? Ik heb werkelijk geen idee. Toch als ik in het Engels een zoekopdracht geef, kan ik best wat serieuze websites vinden over dat onderwerp. Ik weet niet hoe je Engels is?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door