Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#3445618
Goede morgen,

Helaas zijn de mijn volwassen hond en ik beide niet fit.

Puplief stuitert vrolijk door het huis, dus die vindt het maar stom en dom dat we nog niks gedaan hebben

Aangezien ik maandag beter MOET zijn. Ben ik aan de echinaforce sterk** + energie. Dat had ik nog staan

Ik las dat honden ook echinaforce mogen hebben. Maar ook deze variant?

Zo ja. Hoeveel?
Woef weegt 28 kilo


Foto met ingrediënten krijg ik niet geplaatst
Dus plaats ik even de link
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... xoQAvD_BwE
#3445631
De vraag is natuurlijk wel waarom je hond niet fit is... En wat bedoel je met "niet fit"? Ik weet niet hoe oud je hond is enzo maar bij "niet fit" ga ik ook gerust even bij de dierenarts langs voor een check en een bloedje.
#3445632
Hij is een jonge god van 5,5 jaar.

We zijn vorige week naar DA geweest vanwege diarree. Dat is nu over. Maar nu niet helemaal fit. Hij wil wel eten en spelen met de pup. Maar niet super fanatiek

Maar gewoon wat hangerig. Vieze oogjes. Liefst gewoon mand hangen en slapen.
Net als vrouwtje zeg maar. Komt ook weinig uit.

Als hij echt ziek was dan ging ik natuurlijk naar de dierenarts. Hij is goed verzekerd dus daar doe ik niet moeilijk over.
#3445633
nicole1985 schreef: wo 08 jun 2022, 18:12 Hij is een jonge god van 5,5 jaar.

We zijn vorige week naar DA geweest vanwege diarree. Dat is nu over. Maar nu niet helemaal fit. Hij wil wel eten en spelen met de pup. Maar niet super fanatiek

Maar gewoon wat hangerig. Vieze oogjes. Liefst gewoon mand hangen en slapen.
Net als vrouwtje zeg maar. Komt ook weinig uit.

Als hij echt ziek was dan ging ik natuurlijk naar de dierenarts. Hij is goed verzekerd dus daar doe ik niet moeilijk over.
Ik snap het :-*

Misschien gewoon nog niet helemaal hersteld van z'n diarree, misschien was dat een virusje? Ik vind het een goed idee om hem wat te ondersteunen met Echinacae! En ik hoop dat jullie beide weer snel fit zijn!
#3445635
Dank je!

Ja, denk ook een virusje.
Heb hem net 1 gegeven. Krijgt hij elke dag 1 tot hij weer helemaal fris en fruitig is.

Zijn een hoop mensen niet fit op moment. Het is ook wel vreemd weer

Ga maandag naar de Stones. Dus moet beter zijn :biggrin2:
#3445648
nicole1985 schreef: wo 08 jun 2022, 18:38 Dank je!

Ja, denk ook een virusje.
Heb hem net 1 gegeven. Krijgt hij elke dag 1 tot hij weer helemaal fris en fruitig is.

Zijn een hoop mensen niet fit op moment. Het is ook wel vreemd weer

Ga maandag naar de Stones. Dus moet beter zijn :biggrin2:
Ja, dit is dan die droge zomer van 2022 ::) . Er zijn inderdaad veel mensen niet lekker op het moment. Gek he? Het weer is uien en de wereld ligt op z'n kop. Maar goed, naar de Stones, wat onwijs gaaf!!! Ik wens je heel veel plezier en maandag voel je je vast weer top!!!! Moet gewoon!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door