Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ema
#3443088
Goede morgen ,

Per toeval is mijn partner met iemand in aanraking gekomen die vertelde dat je allergieën bij een hond op een andere manier kan testen dan bij een dierenarts. Meer info hierover : https://dogmeat.nl/nl/content/32-allergie.
Ik ben zelf best nuchter is, zoiets is eigenlijk voor mij toch iets te zweverig. Maar ik heb de persoon niet zelf gesproken, en mijn partner die gewoonlijk ook best nuchter zei dat het best serieus overkwam wat de persoon aan de telefoon verteld heeft.
Nou ... ik moet eerlijk vertellen dat ik ooit zelf een afspraak heb meegemaakt bij zo iemand en voelde me hierna erg dom :-X .
Maar zijn er mensen die hiermee ervaring hebben en ze willen delen?
Door Lizzy
#3443097
Iedereen die ik ken die met bio resonantie werkt is 100% overtuigt dat het werkt. Ik heb er te weinig ervaring mee om erover te kunnen oordelen. Er bestaat overigens wel een bloedtest, die van Dr. Dodds, die heel betrouwbaar schijnt te zijn. Ik weet alleen niet of deze in NL nog gedaan kan worden.

https://hemopet.org/nutriscan/
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3443109
Ik heb zelf ooit een aantal keer zoiets meegemaakt (niet ivm allergie maar iets anders), en dat werkt boven verwachting goed. Ze zat er vaak helemaal op. En ik kreeg op m'n 14e diagnose asthma, zonder voorheen ooit klachten gehad te hebben. Ik kon nooit flesduiken en moest steeds m'n puffer bijhebben. Zij wees een bepaalde oorzaak aan waarover zowel de huisarts als longarts eens waren dat het daar niet aan kon liggen. We hebben de oorzaak toch weggenomen en heb nooit meer enige last gehad.

Bij m'n broer en zus liet m'n moeder het ook doen om erachter te komen waartegen ze allergisch waren. Dat is ook nooit bewezen fout geweest.
Die waren geboren met koemelkallergie en daar kwamen de jaren erna nog wat dingen bij. Tot ze het ontgroeiden.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door