Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door AsiramA
#3440777
Hai,
Mijn oudje van bijna 15 heeft een melkkliertumor, deze groeide eerst niet, maar sinds wij er een pup bij hebben, is hij ineens gegroeid tot het formaat grote cherrytomaat..dierenarts raadt opereren af wegens de leeftijd.. nu ben ik sinds 4 weken geleden begonnen met cbd en thc olie te geven, deze heb ik via een holistische dierenarts aangeschaft, maar ik zie eigenlijk nog geen verschil qua grootte van de tumor, wil ik te snel resultaat zien?zijn er hier mensen die ervaring hebben met het behandelen van een tumor met deze olie?wanneer zag je verschil?ze is verder gelukkig vrolijk en actief, inmiddels zitten we al op 3x3 druppels per dag, dit hebben we langzaam opgebouwd.volgens mij is hij ook niet groter geworden, maar ook niet kleiner..hoop hier ervaringen te lezen!
Door Lizzy
#3440787
AsiramA schreef: di 22 feb 2022, 10:21 Hai,
Mijn oudje van bijna 15 heeft een melkkliertumor, deze groeide eerst niet, maar sinds wij er een pup bij hebben, is hij ineens gegroeid tot het formaat grote cherrytomaat..dierenarts raadt opereren af wegens de leeftijd.. nu ben ik sinds 4 weken geleden begonnen met cbd en thc olie te geven, deze heb ik via een holistische dierenarts aangeschaft, maar ik zie eigenlijk nog geen verschil qua grootte van de tumor, wil ik te snel resultaat zien?zijn er hier mensen die ervaring hebben met het behandelen van een tumor met deze olie?wanneer zag je verschil?ze is verder gelukkig vrolijk en actief, inmiddels zitten we al op 3x3 druppels per dag, dit hebben we langzaam opgebouwd.volgens mij is hij ook niet groter geworden, maar ook niet kleiner..hoop hier ervaringen te lezen!
Is het echt CBD + THC of alleen CBD olie? Ik weet niet of je de groei van de tumor uberhaupt kan verminderen. Ik heb daar geen ervaring mee eerlijk gezegd. Misschien is de dosering ook te laag daarvoor? Wat raadt de holistisch DA aan, qua dosering bij deze tumor?
Door AsiramA
#3440793
Het is echt thc+cbd in 1 flesje, zij raadde aan om eerst te starten met 3x1 druppel, na 3 dagen 3x2 druppels en na een week ongeveer 3x3. Enkel cbd zou niks aan de tumor doen zei ze, vandaar de thc er bij. Maar vroeg me af wanneer anderen verandering konden zien?na hoeveel weken, ben denk ik ook erg ongeduldig haha, wil het liefst dat die zwelling helemaal verdwijnt natuurlijk :)
Door Lizzy
#3440825
AsiramA schreef: di 22 feb 2022, 12:43 Het is echt thc+cbd in 1 flesje, zij raadde aan om eerst te starten met 3x1 druppel, na 3 dagen 3x2 druppels en na een week ongeveer 3x3. Enkel cbd zou niks aan de tumor doen zei ze, vandaar de thc er bij. Maar vroeg me af wanneer anderen verandering konden zien?na hoeveel weken, ben denk ik ook erg ongeduldig haha, wil het liefst dat die zwelling helemaal verdwijnt natuurlijk :)
Ja, hele goede opbouw zo. Maar ik denk dat het nog te vroeg is. En misschien moet je in je achterhoofd houden dat de tumor uberhaupt niet gaat slinken? Ik denk dat het al heel fijn zou zijn als ie niet groeit?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3440877
Dat denk ik ook.. En hopelijk ook minder snel uitzaait. Want dat is het grootste probleem bij dit soort tumoren, de tumor op de borst zelf geeft niet zo snel heel grote problemen, de uitzaailingen zijn sneller levensbedreigend.
Verstandig wel om niet te opereren. Dat is in mijn ogen ook het beste.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door