Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Envie
#3440703
Sinds een half jaartje is mijn Border teefje incontinent. Ze is gesteriliseerd omdat ze steeds weer baarmoeder ontstekingen kreeg. Veel te vroeg, maar soms moet je wat :(

Nu ben ik een poosje geleden begonnen met Silicium van de huisdierendokter. Het werkte even, toen ik ging halveren werkte het niet meer. En toch ben ik door gegaan. Advies gevraagd. Even wat langer de hoge dosering aangehouden. Nu geef ik iets meer dan de halve dosering en ben zo blij dat het werkt!
Het was even zoeken, volhouden, (en kleedjes wassen) maar het gaat goed.

Heel tevreden mee ! :cool:
Door Envie
#3440728
Anne in Zweden schreef: zo 20 feb 2022, 17:39 Wat fijn dat het bij jouw teefje werkt! Ik heb het een aantal keren geprobeerd bij onze Lupi, ook met verhoogde doses, maar bij haar werkte het helaas niet. Naja, wat je zegt: dan maar kleedjes wassen. :biggrin2:
Ik heb de hoge dosering iets verhoogd met een kwart en een kleine maand ipv 14 dagen aangehouden,
#3440763
Mijn Aismee heeft dat ook. Nadat eerst de natuurlijke middelen heel goed werkten, is dat helaas uiteindelijk over gegaan en deed het helemaal niets meer. (Silicium werkte bij haar niet, Sensipharm Inconti Stop heeft wel een paar jaar goed zijn werk gedaan)

Ik geef haar nu propalin van de dierenarts. Hoewel het mijn voorkeur niet heeft, werkt het wel heel goed.

Karen
#3441204
Envie schreef: ma 21 feb 2022, 09:27 Ik heb de hoge dosering iets verhoogd met een kwart en een kleine maand ipv 14 dagen aangehouden,
Ik heb het twee keer geprobeerd met een halfjaar of zo ertussen, de tweede keer met de hoge dosering en dat volgehouden tot het zakje leeg was, maar helaas. Lupi krijgt sinds lange tijd ook Propaline nu, en hoewel het nog steeds niet helemaal over is, de incontinentie, is het wel vol te houden zo. Ze heeft wel altijd een broekje met een maandverbandje erin aan, de hele dag door behalve als ze buiten is. Ik heb soms het idee dat het komt door iets mechanisch, een botje in de rug of zo dat verkeerd zit, en zou graag een keer een osteopaat naar haar laten kijken, maar de dichtstbijzijnde is vijfhonderd km verderop (enkele reis), dus dat wordt 'm effe niet. :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door