Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3438181
Zoë wordt een oude muts en heeft enorm last van huidschilfers. Ik zat te denken om iets toe te voegen van olie ofzo. Wat kan ik dan het beste geven?
Ze eet 80% kvv 20% barf. Ze krijgt momenteel weinig groenten. Ze verdraagt rauwe groenten niet goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3438259
hannabelgje schreef: wo 12 jan 2022, 18:50 Zoë wordt een oude muts en heeft enorm last van huidschilfers. Ik zat te denken om iets toe te voegen van olie ofzo. Wat kan ik dan het beste geven?
Ze eet 80% kvv 20% barf. Ze krijgt momenteel weinig groenten. Ze verdraagt rauwe groenten niet goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
En als je de groenten kookt ?
Dat ging bij mijn oude besjes nog wel goed
Door hannabelgje
#3438399
Ik heb sardientjes toegevoegd aan het menu. Dat eet ze wel. Hoeveel geef je daarvan? Ze heeft nu twee kleintjes gegeten.
Gekookte groenten verdraagt ze wel maar ik weet niet of dat echt een aanvulling is. Die borage olie zie ik alleen als op de huid aan te brengen. Niet om in te nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3438400
Visolie heb ik in capsules, maar capsules eet ze niet en openmaken dan zit alles onder de visolie, mijn handen, mijn gezicht, mijn kleren en weinig in haar eten

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3438413
hannabelgje schreef: ma 17 jan 2022, 21:44 Visolie heb ik in capsules, maar capsules eet ze niet en openmaken dan zit alles onder de visolie, mijn handen, mijn gezicht, mijn kleren en weinig in haar eten Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is raar! Ik knip ze altijd met gemak open! Wat wel handig is, is om de capsule (het omhulsel) even wat warmer te maken in je handen. Dat knipt makkelijker en dan splijt de capsule minder hard open.
Door hannabelgje
#3438414
Dan gaan we het nog eens proberen. Ik heb ze van lucovitaal. Ook niet de beste vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3438415
hannabelgje schreef: di 18 jan 2022, 09:26 Dan gaan we het nog eens proberen. Ik heb ze van lucovitaal. Ook niet de beste vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik heb geen idee. Ik kan bijv. niet vinden of het een triglyceriden vorm is, die van Lucovitaal.... Dat is namelijk wel de beter opneembare vorm.
Door Too
#3438426
hannabelgje schreef: ma 17 jan 2022, 21:44 Visolie heb ik in capsules, maar capsules eet ze niet en openmaken dan zit alles onder de visolie, mijn handen, mijn gezicht, mijn kleren en weinig in haar eten Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
De capsules worden ook al lekker zacht en soepel als je ze een tijdje los in een open bakje bewaart ipv in de verpakking
Zo deed ik dat iig en t veilig knippen is wel een kwestie van een béétje beleid ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door