Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door arnold
#3437780
Is er ook iemand die zwartzaadolie, of zwarte komijnolie, aan zijn hond geeft?
Ik neem het nu zelf en merk echt wel voordelen er van. Dus ook google er maar eens op los gelaten of het ook voor honden gebruikt kan worden.
Het enige wat ik dan tegen kom is dat het ingezet wordt bij teken bestrijding.
Is hier iemand die er meer van weet?

Grt.
Arnold.
Door Lizzy
#3437783
Ik weet niet hoe je Engels is maar als je op google zoekt op bijv. "blackseed oil health benefits for dogs" kom je best wat tegen. Wat zie je zelf als voordelen?
Door arnold
#3437794
Lizzy schreef: do 06 jan 2022, 07:20 Ik weet niet hoe je Engels is maar als je op google zoekt op bijv. "blackseed oil health benefits for dogs" kom je best wat tegen. Wat zie je zelf als voordelen?
Ik zal geen 9 halen voor Engels op een proefwerk maar ik red me er wel aardig mee en anders is er nog het "vertaal knopje". Ik zal eens in het Engels zoeken.
Ik merk dat het mij aardig helpt bij copd / allergie en mijn schouder lijkt op te knappen (ontsteking). Ik gebruik het nog maar een paar weken dus het lange termijn effect zal nog moeten blijken maar voorlopig ben ik onder de indruk van deze olie.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door