Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Frank7
#3412403
Even een update

Iedereen die een pb gestuurd heeft, nogmaals superbedankt. Dit geeft me veel gelegenheid om te oefenen. Zoals gezegd, probeer ik iedereen binnen 1 week te beantwoorden, maar ik betwijfel of ik dit helemaal waar kan maken. Ik zie een paar berichten van de 23ste die ik niet vandaag ga redden. Vast excuus, heb geduld, ik ben je niet vergeten en kom bij je terug.

Dan nu over hoe het gaat:
- Body mapping (dat is voelen in mijn lijf wat het dier in haar/zijn voelt) daar ben ik absoluut slecht in
- Karakter van een dier oppikken gaat aardig
- Ik vraag altijd waar de dieren blij van worden en dat klopt redelijk volgens hun mensen totnogtoe
- Soms laten de dieren me ook iets zien en dan heb ik de kleur niet goed, maar het onderwerp wel
- Ook vraag ik soms of ze nog een boodschap hebben voor hun mens en ik weet natuurlijk niet of dat ook aankomt, maar tot zover lijkt het antwoord wel te resoneren bij de mensen

Dus, over het algemeen ben ik niet ontevreden, maar er valt vast nog een heleboel te leren...

Groetjes Frank
Door Frank7
#3412481
Thanks Hamada,

Ik ga natuurlijk nooit zo goed worden als de professionele readers. Dat zijn vaak natuurtalenten die helemaal geen cursus nodig hebben, maar is sta inderdaad versteld van details die ik soms doorgeef een precies lijkt te kloppen.
Door Frank7
#3412528
Jongens, onze poes Fee is vanmiddag overleden, dus het kan nog wat langer duren voor ik de resterende dieren ga doen.

Ze was nog maar 5. Kreeg al 4.5 jaar een maximale dosis prednison vanwege een auto-immuun ziekte. Eigenlijk een wonder dat ze nog leefde met zulke lage bloedwaarden. De laatste 110 dagen hebben we haar intensief verzorgd met elke dag de vrees dat het de laatste was. Dat is nu dus gebeurd.

Ben wel van plan alle dieren te doen hoor. Groet. Frank
Door Lizzy
#3412541
Frank7 schreef: zo 01 nov 2020, 20:04 Jongens, onze poes Fee is vanmiddag overleden, dus het kan nog wat langer duren voor ik de resterende dieren ga doen.

Ze was nog maar 5. Kreeg al 4.5 jaar een maximale dosis prednison vanwege een auto-immuun ziekte. Eigenlijk een wonder dat ze nog leefde met zulke lage bloedwaarden. De laatste 110 dagen hebben we haar intensief verzorgd met elke dag de vrees dat het de laatste was. Dat is nu dus gebeurd.

Ben wel van plan alle dieren te doen hoor. Groet. Frank
Ach wat triest Frank :( . Heel erg veel sterkte met het verlies van Fee. Het hakt er enorm in als ze zo jong overlijden :'( :-*
Door Lizzy
#3412615
Frank7 schreef: di 03 nov 2020, 08:35 Dank voor jullie medeleven. Wat kan een huis dood aanvoelen als er geen huisdieren meer zijn zeg...
:bigarmhug:

Ja, vreselijk he :'( . Ik wens je veel sterkte Frank.
Door eelke
#3412616
Frank7 schreef: di 03 nov 2020, 08:35 Dank voor jullie medeleven. Wat kan een huis dood aanvoelen als er geen huisdieren meer zijn zeg...
Ja, naar hé? Toen Gijs overleed was Joep er, maar dat was al zo'n enorm verschil en zo stil. Kun je nagaan als er niets meer is.

We hebben in de 'bar' trouwens ook een topic over het verliezen van je huisdier, dus mocht je het fijn vinden ben je daar uiteraard ook welkom.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door