Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Frank7
#3411989
Hallo,

Ik ben Frank en ik ben een cursus ‘communiceren met dieren’ aan het doen. Dat gaat telepatisch en ik hoop hier beter in te worden, want onze poes Fee is terminaal ziek en ik zou haar graag beter begrijpen. Naar aanleiding van een reading met een animal communicator dacht ik: ‘dat wil ik ook leren’.
Nu ben ik nog een absolute beginner, dus ik moet veel oefenen.

Zou je me willen helpen met jouw dier? Ik heb blijkbaar de naam en het geslacht van jouw dier nodig om contact te maken. Een foto is ook handig. Ik ga jou dan terugsturen wat ik oppik en dan is het aan jou om te zeggen of het ergens op slaat. Als dit je leuk lijkt, reply dan svp op dit berichtje.

Groetjes, Frank
Door Lizzy
#3412089
Over mijn hond ook niet. Maar ik ken de opleiding. En ik ga er dus vanuit dat het niet iemands intentie is (die de opleiding doet) om de boel te besodemieteren. Iemand doet de opleiding en wil met 100 dieren oefenen omdat hij/zij daar werkelijk in gelooft. Je hoeft er niet in te geloven en dan doe je niet mee. Of je doet het wel of twijfelt en doe je wel mee. Hoe dan ook, voor de cursist gaat het om de leerzame ervaring. Ik hoop nog wat te vernemen van Frank7 want ik vind het hartstikke leuk!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3412090
O maar het was ook helemaal mijn bedoeling niet om te zeggen dat het onzin is hoor. Ik dacht alleen gewoon precies hetzelfde als Siberienne.
Door Tanna
#3412163
Frank7 schreef: do 22 okt 2020, 22:48 Hallo,

Ik ben Frank en ik ben een cursus ‘communiceren met dieren’ aan het doen. Dat gaat telepatisch en ik hoop hier beter in te worden, want onze poes Fee is terminaal ziek en ik zou haar graag beter begrijpen. Naar aanleiding van een reading met een animal communicator dacht ik: ‘dat wil ik ook leren’.
Nu ben ik nog een absolute beginner, dus ik moet veel oefenen.

Zou je me willen helpen met jouw dier? Ik heb blijkbaar de naam en het geslacht van jouw dier nodig om contact te maken. Een foto is ook handig. Ik ga jou dan terugsturen wat ik oppik en dan is het aan jou om te zeggen of het ergens op slaat. Als dit je leuk lijkt, reply dan svp op dit berichtje.

Groetjes, Frank
Als communicator ben ik reuze nieuwsgierig waar je de opleiding doet. :) ;) Privé bij iemand, schriftelijk?
Door src_esther
#3412220
Siberienne schreef: vr 23 okt 2020, 13:07 Wel allemaal eerst even de info over je hond hier van BP verwijderen 😬

Anders wordt het wat te makkelijk lezen 😂😉
Niet alleen van BP maar van heel internet want tegenwoordig is het mogelijk met alleen een foto al bergen informatie op het internet vinden...
Door hamada
#3412283
Ik heb een specifieke vraag over de situatie van de kater van mijn zoon.
Heb net een pb gestuurd maar vond deze niet in mijn verzonden items of postvak uit :-\
Zou graag een foto doorsturen aan Frank en ivm urgentie op korte termijn iets horen.
Door Frank7
#3412290
Tanna schreef: ma 26 okt 2020, 12:17 Als communicator ben ik reuze nieuwsgierig waar je de opleiding doet. :) ;) Privé bij iemand, schriftelijk?
Hi Tanna, het heet soul level animal communication b]van Danielle Makcinnon. Ken je dit?
Door Frank7
#3412291
Wat leuk dat er zoveel reacties zijn!

Ik ga al jullie pb’s beantwoorden, maar ik zie nu pas dat er reacties zijn, dus alsjeblieft, heb een beetje geduld. Ik ga reageren.
Ik heb waarschijnlijk nog geen notifications voor nieuwe berichtjes geactiveerd. Eens kijken of ik kan uitvinden hoe dat werkt....

Ik beloof dat ik niet op zoek ga naar informatie over jullie dier, hoor. Het schijnt ook beter te werken als je vooraf niets weet van het dier. Anders schijn je heel makkelijk zelf dingen te gaan interpreteren of concluderen. Het doel is om zo zuiver mogelijk door te geven wat je opvangt. Tot zover de theorie.

Groetjes. Frank
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door