Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Papalou
#3407937
Hoi

Helaas krijg ik net te horen dat Leida Visee in elk geval komend jaar niet werkt. Heel erg klote omdat mijn 13 jarige Mucho daar al aantal jaar heel graag komt na jarenlang veel problemen te hebben gehad met zowel rug als organen. Hij is erg gevoelig en meeste therapieën waren niet oké voor hem. Gaat nu al jaren super goed en roep altijd dat zij zijn reddende engel is als rug weer even niet lekker gaat...darmen/organen gaan al jaren goed gelukkig.

Wil het liefst weer een combi van osteopathie en chiropraxie vanwege de zachtheid van de eerste en het fijne van snel iets recht zetten van de tweede.

Kom zelf uit Wageningen maar wil met alle liefde een uur rijden..

Wie heeft goede ervaringen/tips? Dank alvast!
Manon
#3408204
Dank! Fenella heb ik al eens gesproken goede tip! Basis moet namelijk wel osteopathie zijn. Gaat denk ik vooral wie op korte termijn ook tijd heeft en waar klik is.

Heb ook afspraak bij irene van deil (tip die ik vandaag van leida kreeg ) maar die kan pas in oktober.

Ik ga fenella proberen! Dank!
#3408399
Ja! Heeft ook gereageerd. Spreek haar morgen.

Ga gewoon proberen en kijken wat beste is..Mucho is heel duidelijk in communicatie en als niet oké is laat hij ook niets toe. Als wel oké is heeft hij er na twee x 5 minuten ook genoeg van...Leida was altijd heel snel en zei ook dat Mucho vaak zelf verder oppakt en niet veel wil.


Ben benieuwd...
Door Tanna
#3409089
Papalou schreef: vr 07 aug 2020, 18:00 Dank! Fenella heb ik al eens gesproken goede tip! Basis moet namelijk wel osteopathie zijn. Gaat denk ik vooral wie op korte termijn ook tijd heeft en waar klik is.

Heb ook afspraak bij irene van deil (tip die ik vandaag van leida kreeg ) maar die kan pas in oktober.

Ik ga fenella proberen! Dank!
Fenella is zo'n lieverd. Zij is in mei naar Nieuw-Buinen gekomen zodat onze George rustig in onze armen kon inslapen. Dat was een flink eindje om op haar vrije dag.
#3409371
Dank! Ik ben in doorwerth geweest en blij mee. Andere ervaring dan Leida. Die was super snel hier iets langer met tussenpoos op tafel. Mucho is erg duidelijk in wat hij wel/niet oké vind en dit was duidelijk oké met wat overhalen om iets langer dan 5 minuten te blijven staan:) consult 2 zal blijken of hij echt leuk vond...benieuwd of hij hier ook voor deur gaat zitten wachten tot hij naar binnen mag of weigert de entree op te gaan;) ik gok de eerste :D

Ik ga naar Elma voor ondersteunende fysio/massage. Kijken of die combi nodig is en werkt en fijn is voor Mucho.


Irene van deil klonk goed maar helaas pas in oktober tijd...dus dat gaat m- niet worden.

Voor nu ben ik tevreden! Dank voor de aanvullende ideeën!
Bijlagen
20200819_115853.jpg
20200819_115853.jpg (501.78 KiB) 5166 keer bekeken
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door