Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3402381
Zoë doet het in principe goed op golden paste maar krijgt daar last van. Ze rommelt ervan, laat stinkwinden en krijgt dunne ontlasting. Nu krijgt ze Onsior maar ik zou die graag afbouwen met het gebruik van een supplement. Heeft het zin om kurkuma in capsules te geven ipv golden paste of zoek ik het beter in de kanten van glucosamine preparaten ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3402447
hannabelgje schreef: za 02 mei 2020, 13:45 Zoë doet het in principe goed op golden paste maar krijgt daar last van. Ze rommelt ervan, laat stinkwinden en krijgt dunne ontlasting. Nu krijgt ze Onsior maar ik zou die graag afbouwen met het gebruik van een supplement. Heeft het zin om kurkuma in capsules te geven ipv golden paste of zoek ik het beter in de kanten van glucosamine preparaten ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Hoe weet je dat ze dit krijgt van de Golden Paste? Past namelijk ook heel goed bij Onsior! De kurkuma, maak je dat met olijfolie of kokosolie? Kurkuma in capsules kun je proberen. Moet er ook wel zwarte peper bij zitten of dat moet je zelf toevoegen (aan bijv. de maaltijd waarmee je de capsule geeft). Ik weet niet meer precies wat Zoë's problemen zijn dus of je beter gluco kunt geven weet ik niet. Kun me weer even bijpraten? Is het artrose? Zo ja, heb je wel eens Collageen Type 2 geprobeerd?
Door hannabelgje
#3402450
Ze heeft artrose inderdaad. Ik ben eerst begonnen met golden paste en merkte na een paar dagen al een groot verschil. Veel actiever en vrolijker. Maar ze reageerde er heftig op qua darmen. Met de golden paste gestopt en op aanraden van de da met Onsior begonnen. Ik maakte de golden paste met kokosolie. 1x met olijfolie gemaakt en dat at ze absoluut niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3402457
hannabelgje schreef: zo 03 mei 2020, 08:26 Ze heeft artrose inderdaad. Ik ben eerst begonnen met golden paste en merkte na een paar dagen al een groot verschil. Veel actiever en vrolijker. Maar ze reageerde er heftig op qua darmen. Met de golden paste gestopt en op aanraden van de da met Onsior begonnen. Ik maakte de golden paste met kokosolie. 1x met olijfolie gemaakt en dat at ze absoluut niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat je zou kunnen proberen is om minder Golden Paste te gaan beginnen. Echt veel minder. En dit heeeeeel langzaam opbouwen naar de hoeveelheid die ze nodig heeft om zich beter te voelen. Ik werd de eerste keren echt ziek zwak en misselijk van Golden Paste (zelf). Maagpijn, buikpijn, beroerd. Even gestopt en toen begonnen met een klein beetje. En dit heel langzaam opgebouwd. Ik kan nu een eetlepel op, zonder problemen.
Door Lizzy
#3402473
hannabelgje schreef: zo 03 mei 2020, 12:12 Ok dan gaan we het opnieuw proberen en heel langzaam opbouwen.
Verder nog tips om te geven bij artrose?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja, collageen type 2.

En CBD olie.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door