Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Husky_girl
#3397321
Hallo allemaal! Ik heb een vraag in verband met cbd olie maken. Ik zou graag zelf cbd olie willen maken voor mijn hond maar heb dit nog nooit gedaan. Heeft iemand ervaring mee? Welke cbd kruiden zijn geschikt voor en moet het om olijfolie gemaakt worden? Ik heb cbd deze cbd kruiden gekocht: https://www.biobey.be/product/trompetol-herb-xq-cbd/
Zijn er ook andere kruiden of cbd bloemen die jullie mij kunnen aanraden? Ik heb op YouTube verschillende recepten gezien( ) hoe een cbd olie te maken maar heb het nog zelf niet gedaan.

Heeft iemand een eigen recept om cbd olie te maken?


:) :) :)
Door hamada
#3397553
Een simpele manier is blaadjes in een weckfles, overgieten met olijfolie tot het net onder staat en dan aubainmarie in een slowcooker uurtje of 8 laten trekken. Daarna zeven ( cafepresse is handig hiervoor)
Je kunt ook googelen op glycerinetincture+crockpot voor allerlei “recepten”. :D
#3398856
Dank u wel voor uw antwoord! Ik zal nu googlen met 'glycerinetincture+crockpot ' want er zijn verschillende soorten recepten en sommige lijke super ingewikkeld. Dus het moet niet paar dagen trekken? Ik hoop dqt het gqqt lukken!! ;) :) :) :) :) Dank u wel!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door