Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door sandra.aerns
#3255614
ik merkte bij toeval (omdat mijn voorraad op is en ik nieuwe wilde halen) dat hier in de stad nergens okugest te krijgen is.
is dit bij anderen ook?
zal het nu maar via internet ergens bestellen.
Door hannabelgje
#3255652
Bij de etos verkopen ze het nog. Kruidvat heeft het niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3255702
Mocht je gebruiken van bezorgen door Appie: dan kun je het gewoon meebestellen.
Door Lizzy
#3255703
Even gechat met VSM:

Goedemiddag, Okugest zouden oa te verkrijgen moeten zijn bij ETOS, DA en DIO drogisten.

Eventueel kun je altijd online bestellen. Hier zijn echter wel verzenkosten aan verbonden.

Toen vroeg ik of het uit het assortiment wordt gehaald. Antwoord:

Nee, dat is zeker niet het geval!
Door hannabelgje
#3255712
Inderdaad. Ik kan zelf niet zonder die dingen. Hoewel ik natuurlijk net zo goed een placebo kan nemen uiteraard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door sandra.aerns
#3255891
ohh gelukkig, en dank je wel Lizzy voor het uitzoeken. Normaal kocht ik het altijd bij de trekpleister maar daar was het dus gewoon uit het assortiment. uitwijkmogelijkheden zoals de Jumbo hier hadden t ook niet meer en kruitvat was ook zonder resultaat. gelukkig dat de etos het nog heeft en dat VSM het niet uit het assortiment haalt!! wonderspul vind ik t. Zal eens bij de etos gaan kijken
Door JoepenLola
#3288797
Ik bestel mijn Homeopatische producten zoals Pollinosan, Okugest, Puur Spondy ,Traumeeel bij mijn apotheek,ik bestel het en kan het de volgende dag altijd al ophalen zonder bezorgkosten.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door