Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Helen
#32051
Ik vind een half tabletje voor een hond erg veel. Zelf gebruik ik ook soms primatour als ik ga varen ( ben behoorlijk zeeziek) en voor mij is een halfje al meer dan voldoende en werkt enkele uren. Voor een kleine hond lijkt het me dat dan te veel.

groetjes Helen
Door Eidos
#32968
Eidos was ook wagenziek.... kwijlen.. druppende neus.. wazige ogen.... slikken en uiteindelijk werd dan de hele achterbank ondergek*tst...

Ik ben toen een paar weken gaan trainen met hem daarop... eerst in een stilstaande wagen even achterin zitten met mij erbij, en wat stoeien met het flostouw... toen 5 min rijden terwijl ik naast hem achterin zat... en dat steeds verder opvoeren.. Nu vind hij de auto geweldig aangezien dat eigenlijk bijna altijd betekend dat we ergens heengaan waar het heel leuk is ;D
Door Wil
#35398
Ik geef ook altijd een halfje primatour. Sally had altijd genoeg aan een kwart (Sally weegt 26 kilo) en heeft het nu niet meer nodig. Missy weegt maar 21 kilo maar die geef ik een halve tablet en dan ruim een uur van te voren want anders helpt het niet. En alleen maar op de lange ritten dus als we langer dan een uur in de auto zitten. Korte ritjes redt ze nu wel al vind ze het nog steeds niet echt prettig. ik moet haar nog steeds in de auto tillen want uit zichzelf zal ze echt niet instappen, ook al gaan we altijd naar het bos of strand.

Ik heb ook gember geprobeerd en een watje in een van de oren ??? vertelde de fokker maar primatour helpt naar mijn idee het beste.

Wil
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door