Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Behendige hovi
#2978584
Vandaag bij Dorthe Hansems  geweest met mijn oude hovawart.
Wat een aardige vrouw, neemt alle tijd voor jou en je hond.

Echt een aanrader voor het noorden.

9 september ga ik weer heen met Janou.
Door lyadeh
#2980128
Wij zijn nu ook 1 keer bij Dorthe geweest.Ze is iid.  erg aardig en neemt alle tijd .
Onze Bas voelde zich erg op zijn gemak bij haar.Ging zelfs liggen slapen .
We gaan eerst bij onze da foto's van de rug van Bas laten maken en dan starten met de behandeling
As'maandag is het zover.Ben benieuwd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2989578
Ook bij Jannemarie geweest vorige week, goede ervaring. Leuke, vlotte vrouw. Niet één met poespas maar recht door zee. Ook in haar werk, duidelijk naar mijn hond toe (waar ik zelf ook sturing in kon geven). Misschien wel gedaan maar: bij een wat angstige hond zou ik daar van te voren heel duidelijk over zijn naar een behandelaar toe, wat jij wel wilt en niet wilt zodat een behandelaar kan zoeken naar de juiste manier of kan aangeven dat behandelen dan lastig wordt :) .
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2994400
Ik heb met Tjusa meer als een jaar bij Dorthe gelopen (in Donderen) en echt super tevreden over haar. Tjusa was extreem angstig. Erwin v Geijtenbeek kon haar niet benaderen en dus ook niet behandelen. Op zijn advies toen naar Dorthe gegaan (is ook dichterbij voor mij)
De andere 2 buhunden gaan ook preventief 1-2x per jaar naar haar.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door