Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door fransbulletje
#2713681
Hier krijgen de bullen ook iedere dag een lik kokosolie maar dan de extra virgin van Royal Green of Omega&More
Door JoepenLola
#2713697
fransbulletje schreef: Hier krijgen de bullen ook iedere dag een lik kokosolie maar dan de extra virgin van Royal Green of Omega&More
Wat ik nu begrijp van andere mensen die veelvoudig kokosolie voeren is sommige kokosolie gemaakt en bewerkt en gemaakt van Copra.
Niet bewerkte biologische kokosolie moet ook zijn geur behouden .
De Royal green Kokosolie zowel de normale en de Extra Virgin hebben allebei hun geur niet meer en zouden dus bewerkt zijn.
Die ga ik dus niet nemen.
Die van Omega&More is die Extra Virgin en heeft die zijn Kokosgeur nog wel?
Door fransbulletje
#2713713
De Royal Green extra virgin heeft wel de kokosgeur , is niet bewerkt.
Dit geldt ook voor de Omega&More extra virgin.
De ontgeurde varianten zijn bewerkt.
Door JoepenLola
#2713725
fransbulletje schreef: De bullen vinden die heerlijk en ik mag het zelf ook graag op brood eten met een beetje hagelslag :dribble:
De Omega&More is voordeliger en ook goed.
Welke moet ik dan van Omega&More hebben wat kost die en waar kan ik die kopen /bestellen?
Door fransbulletje
#2713786
Ook de extra virgin en is 450 gram 9,95 dacht ik.
Online ook wel te bestellen maar ook te koop bij natuurwinkels en Ekoplaza
Door JoepenLola
#2713797
fransbulletje schreef: Ook de extra virgin en is 450 gram 9,95 dacht ik.
Online ook wel te bestellen maar ook te koop bij natuurwinkels en Ekoplaza
Smaakt de Omega&More Extra viergin ook naar Kokos?
Want hoorde dat ie minder van smaak was dan de Royal Green Extra viergin,en aangezien ik hem zelf ook op brood en in me Smoothies ga gebruiken vind ik een goede Kokos smaak ook wel belangrijk
Door fransbulletje
#2713839
JoepenLola schreef: Smaakt de Omega&More Extra viergin ook naar Kokos?
Want hoorde dat ie minder van smaak was dan de Royal Green Extra viergin,en aangezien ik hem zelf ook op brood en in me Smoothies ga gebruiken vind ik een goede Kokos smaak ook wel belangrijk
Ik vind inderdaad de Royal Green lekkerder maar die bullen proeven dat toch niet ;)
Door JoepenLola
#2713863
fransbulletje schreef: Ik vind inderdaad de Royal Green lekkerder maar die bullen proeven dat toch niet ;)
Als het alleen voor me bullen was geweest had ik wel voor Omega&More gegaan,maar omdat ik het zelf ook ga gebruiken en ik zelf ergggg van Kokos houd ga ik dan toch voor de Royal Green Extra Viergin ivm meer smaak .
Ben benieuwd ,kan niet wachten om het te gaan gebruiken (op brood,in me smoothie enz).
Hoe vaak en hoeveel in de week kan ik aan me bullen ervan gaan geven?
Door fransbulletje
#2713898
Hier krijgen ze dagelijks ongeveer een theelepeltje
Door JoepenLola
#2714069
Nou het potje is besteld,hopelijk morgen in huis.
Ga ze 3 x in de week een lik geven aangezien ik ook nog Schapenvet geef,dus kan ik een beetje afwisselen.
Ben benieuwd!!! :P
Door JoepenLola
#2718390
Nou me potje Royal Green extra Vierge is al bijna leeg wat een verslaving,tis zo lekker. :P(bak erin,doe het op me brood ,in me smoothies)
Ook de honden staan al in de keuken als ik het potje open draai,dus eergisteren maar een iets grotere pot besteld.
De Omega&More Extra Vierge 2220 ML.....doe mij maar een hele emmel hahaha :biggrin2:
Dus ik kan op zeker nu vooruit!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door