Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Xerox
Ja! Dat gaat goed en doet ook echt iets voor zijn huid/vacht. De kale plekken die hij had, zijn bijna helemaal verdwenen. Wat het voor het inwendige doet, kan ik niet goed beoordelen... Ik geef nu trouwens 1 capsule per dag, zou het iets zijn om er daar 2 van te gaan geven?
Door TijgerPuck
Die Omega 3 mag je best dubbel geven. Het zorgt ervoor dat de cellen gezond en stevig zijn waardoor ze goed functioneren. Dus het heeft een hele brede werking. Bij mij krijgen ze het iedere dag.
Door Xerox
[quote="TijgerPuck"]
Die Omega 3 mag je best dubbel geven. Het zorgt ervoor dat de cellen gezond en stevig zijn waardoor ze goed functioneren. Dus het heeft een hele brede werking. Bij mij krijgen ze het iedere dag.
[/quote]

En hoeveel geef jij ervan? Hier ook elke dag, 1 capsule...
Door TijgerPuck
Ik geef de olie, maar daar geef ik 1 van mijn honden de dosering die ze aangeven alleen 2x per dag. Dus jij kan ook 2x per dag een capsule geven.
Door Ulrike
Sonja ik heb hier nog Puur Spondy in de kast staan, maar het flesje is al wel een jaar open geloof ik  :-[. Ik ga eens even kijken of ik kan vinden hoe lang zoiets houdbaar is. Volgens mij is er nog niet veel uit  :-\.

Ik lees dit weer veel te laat, ik zag je zo straks nog op de parkeerplaats  ::).
Door Ulrike
Ik heb het even gecontroleerd en schijnbaar hebben we het toch langer bij onze opvanger gebruikt dan ik dacht. Er zit nog maar ongeveer 1 cm in het flesje  :-[ :-[. Maar mocht je het willen hebben, dan kan dat natuurlijk  ;).
Door Xerox
[quote="Senta"]
Heb even gekeken maar deze visolie is veel en veel te laag gedoseerd wil je dr therapeutisch effect van zien
als je dit vergelijkt met een Doils......
[/quote]

Sh*t, ik zie het  :-\ Toch apart dan dat de vacht en huid wel degelijk verbeterd zijn. Dat belooft wat voor als ik wel Doils gebruik.

Ik kan bij Doils kiezen uit Joint, Senior en Skin. De eerste is voor gewrichten, de tweede voor gewrichten+hersenen en de derde voor huid en vacht. Nu vind ik Xerox wel slim genoeg, maar welke moet ik dan kiezen? De Skin en dan iets apart gaan geven voor de gewrichten? Al die supplementen...  :-\
Door Xerox
[quote="Ulrike"]
Maar mocht je het willen hebben, dan kan dat natuurlijk  ;).
[/quote]

Superlief dat je even gekeken hebt, maar i.v.m. de eliminatie van Xerox kan ik toch geen 2 dingen tegelijk aan zijn dieet toevoegen  :-[ Dus ik moet geloof ik eerst op zoek naar een échte visolie en daarna iets voor de artrose... De spondy maak ik me nog niet eens heel erg zorgen over op dit moment, omdat er zo veel andere dingen zijn...  :-X
Door BAC
Ja dat is schrikken he, kan je nagaan wat Doils kan gaan betekenen. Daan Kranendonk raadt het zelfs aan

Volgens Erwin van Gijtenbeek maakt het niets uit welke olie je geeft ze nemen zoveel omega 3 op als ze nodig hebben de rest scheiden ze weer uit
Hij verkocht mij altidj de rode fles, maar ik ben toch de gele gaan gebruiken (Voor gewrichten) :-*
Door Xerox
En die voor gewrichten helpt dan niet voor de huid/vacht? Want daar ben ik het in eerste instantie voor gaan gebruiken, toen ik nog niet wist dat Xerox HD+artrose+spondy had.
Door BAC
jawel lees mijn reactie nog maar eens goed door, het maakt niet uit welke fles je neemt volgens Erwin.
Ik gebruikte eerst de gele, toen maanden lang de rode en nu sinds een maand weer de gele het maakt niets uit
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door