Revy is helaas enorm behept met testosteron. In het dagelijks leven geeft dit weinig/geenp problemen MAAR als de dames loops zijn gilt hij letterlijk huizen hoog. Zo erg dat komt gewoon door bouwvakkersoorbeschermers heen. Suprelorin implantaat doet wat dat betreft wonderen maar helaas ook gelijk de bijbehorende nadelen van castratie. Dus ontplofte vacht, verminder energie, heel dik worden, en gewoon stelen. Inmiddels is zijn laatste implantaat alweer een dik jaar uitgewerkt. 1 loosheid afgelopen mei hebben we er weer opzitten, ik verwacht de volgende van de 2 dames november. Heeft er IEMAND de gouden tip om het wat te temperen. Als het gegil maar wat tempert daar zou ik al mee kunnen leven. Uit logeren geven is voor mij not done. Maar ik zei echt in mei NOOIT meer. Ook de pech dat de damens met een week verschil elke keer loops zijn dus echt achter elkaar de hoogtepunten hebben. Nou 8 dagen lijkt weinig maar dan is het echt niet grappig meer. Vind het al wonderbaarlijk dat mijn buren nooit geklaagd hebben tot nu toe, want zouden ze dat wel doen; meer dan zeer terecht zeg maar....
O het is ook geen puberreutje meer, hij is net 10 geworden.