Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Gittje
Zie nu pas dit topic.

Op aanraden van onze DA kocht ik deze probiotica http://www.vitapharma.be/products/382-v ... etten.aspx omdat Igor een antibioticakuur van 6 weken moet doen. Er zitten probiotica (melkzuurstammen) in, prebiotica (inuline) en orginanum.

Op de bijsluiter staat onder bijwerkingen vermeld "Ongewone reacties bij gebruik van dit middel zijn niet bekend en ook niet te verwachten", dit in tegenstelling tot Enterol 250 waar in de bijsluiter expliciet vermeld staat dat er lactose in zit en dat inname van Enterol mogelijks tot jeuk kan leiden.

Ik zit met 2 vragen:
1) Voor een volwassene wordt 1 tablet per dag voorgesteld. Mag ik dat ook toepassen voor onze Igor die 45 kg weegt?
2) Na hoeveel dagen zouden bijwerkingen (zoals jeuk bv.) kunnen optreden?
Door Lizzy
Gittje schreef: Zie nu pas dit topic.

Op aanraden van onze DA kocht ik deze probiotica http://www.vitapharma.be/products/382-v ... etten.aspx omdat Igor een antibioticakuur van 6 weken moet doen. Er zitten probiotica (melkzuurstammen) in, prebiotica (inuline) en orginanum.

Op de bijsluiter staat onder bijwerkingen vermeld "Ongewone reacties bij gebruik van dit middel zijn niet bekend en ook niet te verwachten", dit in tegenstelling tot Enterol 250 waar in de bijsluiter expliciet vermeld staat dat er lactose in zit en dat inname van Enterol mogelijks tot jeuk kan leiden.

Ik zit met 2 vragen:
1) Voor een volwassene wordt 1 tablet per dag voorgesteld. Mag ik dat ook toepassen voor onze Igor die 45 kg weegt?
2) Na hoeveel dagen zouden bijwerkingen (zoals jeuk bv.) kunnen optreden?
1)Ik zou gewoon 1 tablet geven.
2)Moeilijk te zeggen... Ik denk niet te zeggen zelfs. Kan 1 dag zijn, kan een week zijn.
Ik heb die van Dr Goodpet aangeraden gekregen (besteld bij Oervoer) omdat daar geen mais in zit!

Is wat met die mais en granen toevoegingen! kwam er gisteren achter dat in de carbo vegetabilis tabletten ook tarwe zit..lekker als dat aan honden gegeven wordt die last van hun maag/darmen hebben agv een granen allergie :(

sterkte met je hondje!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door