Als je de zoekfunctie gebruikt zal je er al wel het een en ander over vinden

Ik heb me er een tijdje terug wat in verdiept en uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het i.m.o in de categorie geld proberen te verdienen met een gebakken lucht valt. Veel mensen zien er heil in omdat het een natuurproduct is dat van alles toe zou voegen aan het dieet van hun hond. Maar dat iets een natuurproduct is zegt niet dat het goed voor je is om op te eten. Aardolie is ook een natuurproduct, evenals poep, lava en vele andere dingen die ik mijn hond (of wie dan ook) toch echt niet graag zou voorschotelen

Over aardolie gesproken, er zit over ook bitumen in dat spul, wat volgens sommigen dan weer niet schadelijk is in z'n natuurlijke toestand maar ik durf dat zeer te betwijfelen.
Daarnaast geloof ik persoonlijk niet dat het verstandig is om iets te gaan supplementeren als je niet precies weet wat en waarvoor. Het voegt natuurlijk
iets toe, maar is dat iets ook positief? En bovendien,
meer is zeker niet altijd beter (ook niet wat betreft "onschuldige", in beginsel essentiele zaken als mineralen). Symbiose is waar een lichaam naar streeft, en door er "zomaar wat in te stoppen" (en hiermee bedoel ik niet dat jij dat doet, ik heb het over het algemeen/in theorie) maak je dat er niet makkelijker op. Kortom, ik zou het niet kopen