Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door nova
BaiChèDol schreef: Apo Rot.nl verstuurt toch echt naar Nederland.
Dit is het antwoord wat ik kreeg op een mail over verzenden naar Nederland

Sehr geehrte Frau *

vielen Dank für Ihre Nachricht.

Wir freuen uns über Ihr Interesse an unserer Versandapotheke. Leider ist uns eine Lieferung nach Holland jedoch nicht möglich, da wir ausschließlich innerhalb von Deutschland versenden.

Sollten Sie eine deutsche Lieferanschrift besitzen, können wir das Paket an diese versenden. In diesem Fall können wir Ihnen lediglich die Zahlung per Vorkasse anbieten.

Vielen Dank für Ihr Verständnis, Frau *, sowie einen angenehmen Montag.

Bei Rückfragen stehen wir Ihnen gern zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
Door lightning
Sorry ik ken geen duits :).

Maar word verwarrend, als de 1 zegt word wel verstuurd en de ander niet. Heb nog niet besteld en wilde graag de 500 pillen potje bestellen :-[ ampullen laat ik maar even zo
Door nova
Beste mevr. *;
Wij danken U voor de belangstelling in onze In apotheek. Helaas is verzenden  naar Nederland voor ons niet mogelijk, aangezien we uitsluiten binnen Duitsland versturen.
Indien U beschikt over een Duits afleveradres, dan kunnen we  het pakketje daar naar toe sturen. In dat geval  kan vooruit  betaald worden.

Bedankt voor Uw begrip mevr. * en een fijne maandag nog.
Mocht U nog vragen hebben, dan zijn we U gaarne van dienst
Vriendelijke groet.

dat was hun antwoord  :)

En twijfel, je dan  probeer te bestellen,  de kans dat je steken blijft in het bestelformulier is heel groot.  ;)

Kan dus verder niks fout gaan
Laatst gewijzigd door nova op ma 22 jul 2013, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lightning
BaiChèDol schreef: Apo Rot.nl verstuurt toch echt naar Nederland.
Van waar ben jij dan?
nova schreef: Beste mevr. *;
Wij danken U voor de belangstelling in onze In apotheek. Helaas is verzenden naar Nederland voor ons niet mogelijk, aangezien we uitsluiten binnen Duitsland versturen.
Indien U beschikt over een Duits afleveradres, dan kunnen we het pakketje daar naar toe sturen. In dat geval kan vooruit betaald worden.

Bedankt voor Uw begrip mevr. * en een fijne maandag nog.
Mocht U nog vragen hebben, dan zijn we U gaarne van dienst
Vriendelijke groet.

dat was hun antwoord :)

En twijfel, je dan probeer te bestellen, de kans dat je steken blijft in het bestelformulier is heel groot. ;)

Kan dus verder niks fout gaan
Ja dat is waar :). Aangezien je de site in meerdere talen kan zetten zo ook in het engels vind ik het vreemd dat ze niet buiten duitsland sturen. Maar ga het van de week wel proberen :)
Door flodder en dwarrel
lightning schreef: Ik heb nu 35 euro betaald voor 500 stuks inclusief verzendkosten. nog goedkoper. Ben benieuwd zal het dinsdag hebben denk ik :D
T zou fijn zijn als het je lukt :-)
Door evenstar
Traumeel ampullen kunnen je via je DA kopen of via de webshop van Hella Mentjox  http://www.petqure.nl/.
Soms spuit ik het onder de huid en soms geef ik 1 ml per dag in de bek.
Trouwens de ampullen hebben een andere samenstelling dan de pillen.
Door marina
Ik tik hem even omhoog, ik heb gisteren traumeelampullen en tabletten besteld in Dl, geen bericht gehad dat ze niet mogen verzenden, ben benieuwd of ze hier aankomen!
Scheelt echt absurd veel met Nl zeg!
Door fransbulletje
Ik bestel de Traumeel altijd bij www.farmaline.nl , Traumeel S betaal ik dan rond de 28 euro voor 250 tabletten.
Ze hebben ook de diervariant  maar ik geef de bullen gewoon de Traumeel S en dan kinderdosering.
Door nova
lightning schreef: Ik heb nu 35 euro betaald voor 500 stuks inclusief verzendkosten. nog goedkoper. Ben benieuwd zal het dinsdag hebben denk ik :D
is het gelukt?
Door marina
Ik heb in ieder geval zonder problemen de ampullen en pillen kunnen bestellen bij apo-rot. Binnen een week was het in huis!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door