Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2257594
Ja, het is een NSAID en zou minder bijwerkingen hebben op maag/darmen en minder schadelijk zijn voor de nieren. De werkzame stof is: cimicoxib. Ik vind ze niet goedkoop (18 euro voor 10 tabletten van 80 mg) maar ja goed, als Pink het er goed op gaat doen, dan is dat weer heel fijn.
#2258056
Lizzy schreef: Ja, het is een NSAID en zou minder bijwerkingen hebben op maag/darmen en minder schadelijk zijn voor de nieren. De werkzame stof is: cimicoxib. Ik vind ze niet goedkoop (18 euro voor 10 tabletten van 80 mg) maar ja goed, als Pink het er goed op gaat doen, dan is dat weer heel fijn.
ook een coxib dus, dezelfde groep als previcox en onsior.
Hoe gaat het met Pink? Is de diarree helemaal over?
#2258533
Lizzy schreef: De diarree lijkt onder controle. Ze lijkt ook goed te reageren op dit middel, alleen is een halve tablet te weinig. Ik moet een hele tablet gaan geven. En dan maar weer hopen dat ze daarvan niet aan de race gaat.
nou hopen dat ze het hier goed op doet  :-*
#2258553
Weet jij uit je hoofd wat de prijs is van Previcox? Hetzelfde zeker?

Ik heb haar vanmorgen 3/4 tablet gegeven. Ik durf het niet, gelijk 1 tablet in 1 keer naar binnen duwen...... :-\. Ben benieuwd hoe ze vandaag is. Ze is de afgelopen weken eigenlijk best wel slecht. Ze piept veel, we kunnen niet lokaliseren waar ze pijn heeft maar ze heeft duidelijk ongemak, ze is onrustig, ze valt echt 100 keer per dag. Nou ja, ze heeft ook goede momenten hoor. Ze eet ook nog heeeeeel graag.
#2258556
Lizzy schreef: Weet jij uit je hoofd wat de prijs is van Previcox? Hetzelfde zeker?
volgens mij iets van 56 euro voor 30 tabletten.
Ik heb haar vanmorgen 3/4 tablet gegeven. Ik durf het niet, gelijk 1 tablet in 1 keer naar binnen duwen...... :-\. Ben benieuwd hoe ze vandaag is. Ze is de afgelopen weken eigenlijk best wel slecht. Ze piept veel, we kunnen niet lokaliseren waar ze pijn heeft maar ze heeft duidelijk ongemak, ze is onrustig, ze valt echt 100 keer per dag. Nou ja, ze heeft ook goede momenten hoor. Ze eet ook nog heeeeeel graag.
o balen  :-\ Piept ze niet omdat ze de weg kwijt is?
#2258567
Lizzy schreef: Weet jij uit je hoofd wat de prijs is van Previcox? Hetzelfde zeker?

Ik heb haar vanmorgen 3/4 tablet gegeven. Ik durf het niet, gelijk 1 tablet in 1 keer naar binnen duwen...... :-\. Ben benieuwd hoe ze vandaag is. Ze is de afgelopen weken eigenlijk best wel slecht. Ze piept veel, we kunnen niet lokaliseren waar ze pijn heeft maar ze heeft duidelijk ongemak, ze is onrustig, ze valt echt 100 keer per dag. Nou ja, ze heeft ook goede momenten hoor. Ze eet ook nog heeeeeel graag.
Gaat dus niet echt denderend met de Pink :-\
#2258607
Lizzy schreef: Weet jij uit je hoofd wat de prijs is van Previcox? Hetzelfde zeker?

Ik heb haar vanmorgen 3/4 tablet gegeven. Ik durf het niet, gelijk 1 tablet in 1 keer naar binnen duwen...... :-\. Ben benieuwd hoe ze vandaag is. Ze is de afgelopen weken eigenlijk best wel slecht. Ze piept veel, we kunnen niet lokaliseren waar ze pijn heeft maar ze heeft duidelijk ongemak, ze is onrustig, ze valt echt 100 keer per dag. Nou ja, ze heeft ook goede momenten hoor. Ze eet ook nog heeeeeel graag.
Ach, arme Pinkel!!

:-* op haar koppie!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door