Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2259272
OK, dank je Door, dat is dus even duur als Previcox, dit nieuwe middel.

Nee, met Pinkel gaat het niet zo goed. Ze valt vaak om en ze is algeheel niet echt blij. Gisteren heeft ze 2/4 pil gekregen en nog steeds heeft ze ongemak. Haar buik rommelde gisteren enorm maar ze heeft geen diarree dus ik ga er vandaag een hele pil in stoppen.

Ze is niet de weg kwijt. Ze heeft ongemak.... Ze ligt 's avonds in haar mand en dan kan ze d'r draai niet vinden, dan gaat ze letterlijk draaien in haar mand, valt ze 3 keer om (raap ik haar op) en daar piept ze bij. Ik vermoed dus toch dat ze ergens pijn heeft, we kunnen alleen niet lokaliseren waar :-\
#2260059
Lizzy schreef: OK, dank je Door, dat is dus even duur als Previcox, dit nieuwe middel.

Nee, met Pinkel gaat het niet zo goed. Ze valt vaak om en ze is algeheel niet echt blij. Gisteren heeft ze 2/4 pil gekregen en nog steeds heeft ze ongemak. Haar buik rommelde gisteren enorm maar ze heeft geen diarree dus ik ga er vandaag een hele pil in stoppen.

Ze is niet de weg kwijt. Ze heeft ongemak.... Ze ligt 's avonds in haar mand en dan kan ze d'r draai niet vinden, dan gaat ze letterlijk draaien in haar mand, valt ze 3 keer om (raap ik haar op) en daar piept ze bij. Ik vermoed dus toch dat ze ergens pijn heeft, we kunnen alleen niet lokaliseren waar :-\
bah wat ruk zeg, ik vrees dat tramadol ook geen optie is voor Pink?
#2260288
Tramadol is een hogere klasse pijnstilling (lage morfineachtige) en diarree is niet een van de klachten. Dus als dit niet werkt zou ik erg aandringen op het proberen met tramadol. Het is een morfine-achtige, maar als dat kwaliteit van leven geeft is het misschien wel waard. Thirza doet het er goed op.

Een dikke  :-* voor Pinkel en een  :bigarmhug: voor jou!
#2260807
Lizzy schreef: Ik heb natuurlijk baggerslechte ervaring met Tramadol. En aangezien ze al zo warrig is en niet goed op de poten staat, durf ik het nauwelijks aan..... :-\. Ik ga eerst nomast bestellen. Als dat niks doet, kijk ik weer verder.
Goed idee, normast. Hopelijk helpt het.
#2269304
In alle eerlijkheid? Het doet niks meer of minder dan Meloxidyl.... Helaas..... En als ik haar meer van dit spul geef, krijgt ze ook weer ontzettende diarree. Van de lage dosis heeft ze, net als op Meloxidyl (misschien zelfs wel erger) last van maagzuur. Arme Pinkel..... :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door