Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door keetje
#2093475
Bij Keet jaren geleden hetzelfde meegemaakt, urine in haar bloed :-X en allerlei onderzoeken en ook een echo.
Op de echo was ook een en ander te zien. Ze is toen opengemaakt en er was toen geen tumor te zien. Wel bleek dat ze een chronisch ontstoken blaaswand had die die problemen veroorzaakte.

Ook niet zo'n superuitslag maar wel onder controle te houden. Ze heeft een tijdlang antibiotica gehad (geloof ik tenminste is al weer een jaar of 8 geleden) en ze krijgt nu 1000mg vitamineC per dag en Cranberrytabletten, 2perdag. Toen is ze nagenoeg klachtenvrij gebleven, met af en toe weer een inzinkingetje.

Ik hoop eigenlijk dat het bij Noxy ook zoiets is en geen tumor. :(
Gebruikersavatar
Door nova
#2093504
keetje schreef: Bij Keet jaren geleden hetzelfde meegemaakt, urine in haar bloed :-X en allerlei onderzoeken en ook een echo.
Op de echo was ook een en ander te zien. Ze is toen opengemaakt en er was toen geen tumor te zien. Wel bleek dat ze een chronisch ontstoken blaaswand had die die problemen veroorzaakte.

Ook niet zo'n superuitslag maar wel onder controle te houden. Ze heeft een tijdlang antibiotica gehad (geloof ik tenminste is al weer een jaar of 8 geleden) en ze krijgt nu 1000mg vitamineC per dag en Cranberrytabletten, 2perdag. Toen is ze nagenoeg klachtenvrij gebleven, met af en toe weer een inzinkingetje.

Ik hoop eigenlijk dat het bij Noxy ook zoiets is en geen tumor. :(
Eerlijk gezegd, ik weet niet wat ik moet denken.

dat gruis kan  bloedingen veroorzaken, maar dat ei?? :o

Noxy heeft in begin van dit jaar blaasontsteking gehad, heeft toen ook een echo gehad, en toen was alleen een wat verdikte blaaswand te zien.
Sindsdien  heeft ze een plasgedrag wat niet is zoals het hoort te zijn, in de wandeling gaat ze wel elke 200 mtr. zitten en doet een plasje. Ik heb de laatste nachten sanitaire ongelukjes in huis gehad. :-\
Ook krijgt ze sinds dit voorjaar cranberry caps, , verrijkt met vit C, merk : Puur Cranberry

In een paar maanden tijd heeft zich dat 'ei' ontwikkeld,  dat was niet te zien op de echo eerder dit jaar.
Ze voelt zich gelukkig niet ziek,  voor haar is dat fijn.
Ik ben me  ervan bewust dat  dit ook heel verraderlijk kan zijn, :-\


Dinsdag middag kan ik terecht voor een scopie van de blaas en er worden biopten genomen ,

Helaas ben ik sinds vanmorgen geveld met  spitachtige pijnen in mn rug, ik kan niet eens in en uit mn auto.  Dus duimen dat de situatie voor  Noxy stabiel blijft  tot dinsdag.
Gebruikersavatar
Door nova
#2096792
Hier gaat het nog steeds helemaal niet goed.
Ik zie urine die helder is,  :) ik zie urine die rood is  :-\, ik zie dikke bloedstolsels in het gras  :(. :'(
Morgen middag voor een scopie en biopten..
Ik wil de tijd een week vooruit zetten
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door