Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1985648
We hebben redelijk goed geslapen Floor en ik. Gisterenavond heeft ze wat gedronken en net weer een aardige hoeveelheid en een klein beetje gegeten. Ze durft nu ook iets beter op haar verbonden pootje te staan en lopen.
Ik moet werken vandaag, dus mijn ouders nemen de wacht over. Bij hen is ze gelukkig ook in vertrouwde handen.
#1985882
tt-tjes schreef: Past de sok Cathelijn?
De da heeft er nog een mooi verbandje om gedraaid en dat mag er morgen af, dus ik heb nog even niet gepast. Maar als ik het zo zie, komt het helemaal goed. Bedankt he  :-*
Door Cathelijn
#1987995
Bernie schreef: En hoe gaat het met Floor?
Lief dat je het vraagt  :-* Het gaat heel goed met Floor. Het is alleen nog dat ze niet los mag en niet mag liggen rollen etc, maar verder is ze weer gewoon zichzelf. Ze zit niet aan de wonden, dus de meeste tijd hoeft ze haar jurk en slof niet aan. En de wonden zien er ook mooi, rustig uit.
Als de uitslag volgende week ook nog goed is, zijn we er weer goed vanaf gekomen denk ik.
Door Robian
#1988246
Gelukkig dat het goed gaat met Floor.
Geef haar maar een dikke knuffel van mij en een dikke lebber van haar grootste fan met de naam Ian.

Hier gaan de duimen door voor een goede uitslag.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door