Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1749619
Ze drinkt goed en gisteravond wilde ze ook gewoon eten (wel even aangepast naar wat gemalen pens met wat extra water erdoor).
Ik zo eens met haar naar buiten, kijken of ze wil poepen. Hopelijk lukt het haar even te lopen totaan het grasveldje.
#1750100
Wordt vandaag geen uitslag meer van het lab.
Hopelijk morgenochtend.

Het beeld van Kaya blijft een beetje hetzelfde, al heeft ze wat minder pijn dan gister ochtend.
Ze is even mee geweest tijdens een blokje wandelen met de anderen, dat ging haar goed af, maar ze vertoond erg raar angstig gedrag.
Ik had dat idee vanochtend en vanmiddag ook tijdens een kort rondje lopen, maar dacht dat kwam omdat ze niet zo vaak alleen mee gaat wandelen.
Blijft vreemd.
Ze is wel alert en wil zelfs graag met stokken sjouwen.
Gelukkig blijft ze wel eten en drinken. Geen ontlasting gezien vandaag, maargoed dat zegt ook niet altijd wat.
En we gaan weer verder wachten.....
#1751381
Malamoods schreef: Nog geen labuitslagen ontvangen? Hoe gaat 't nu met d'r?
Lief dat je dat vraagt  :)

Nope helaas, we hadden gehoopt gisterochtend de uitslagen te hebben maar ze zijn nog niet binnen.
1 deel van de bloedtest was wel binnen die was negatief, maar de uitslagen over de tekenziektes zijn nog niet binnen.

Kaya is niet meer zo ziek als dat ze was die donderdagochtend, maar daar is alles mee gezegd.
Ze eet erg slecht, en vreemd. Ik krijg er bv wel smuldier pens in, maar gewone lamspens in stukjes eet ze weer bijna niet.
Stukjes gedroogde long eet ze dan weer wel.

Ze was al licht incontinent, maar dit ging al 2 jaar helemaal goed met een onderhoudsdosering propalin.
Ze verliest ze s'nachts weer urine en ook overdag vinden we soms wat druppels.
De koorts is wel gezakt, maar haar tempratuur is nog steeds een graatje hoger dan van de andere honden.

Gister is meegeweest op de gewone wandeling met de andere honden en was ze bijna weer gewone kaya, alert en levenslustig.
Maar aan het eind van de wandeling werd ze plotseling heel moe en begon te wankelen op haar poten.
Ze loopt ook raar binnen en tijdens de uitlaatrondjes, alsof ze wat lichte uitval heeft aan haar achterpoten.

Ik blijf het maar een heel raar beeld vinden  :-\
Heb nu niet meer het idee dat ze plotseling ineens zou omkiepen, maarja beter wordt ze ook niet zo.
Ik hoop maandag echt meer te weten. En ben ookal aan wat nu te doen als die ze voor die tekenziektes ook negatief test, ik weet werkelijk niet in welke hoek we moeten zoeken...
#1751430
Balen, dat je nog steeds niks weet :-\. En ook balen dat ze nog steeds niet in orde is. Ze krijgt nu AB he? Je zou verwachten dat als het om een ontsteking gaat, ze zich beter zou gaan voelen... Waar kon die volle galblaas eigenlijk op duiden?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door