Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1755064
Antonia schreef:
Doordat ik nu een redelijke inschatting kan maken van wat ik kan verwachten en omdat ik weet wat ik kan doen om het voor Enya zo comfortabel als mogelijk is te maken, ben ik een stuk rustiger.
Dat is heel fijn !!!!  Als jij rustig bent, werkt dat zeker positief voor je grote dame !!!!  :-*
Door Lizzy
#1755282
Antonia schreef: Ik heb gistermiddag heel uitgebreid gesproken met de dierenarts die Enya gaat opereren. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om naar al mijn vragen en zorgen te luisteren en daar waar mogelijk beantwoord. Ik weet nu welke narcose er gebruikt wordt, welke antibiotica ik meekrijg en welke pijnstilling Enya tijdens en na de operatie gaat krijgen. Verder heeft de dierenarts mij een beeld gegeven wat ik kan verwachten en waar ik rekening mee moet houden. Hij is daarbij uitgegaan van het slechtste scenario, dan kan het alleen maar meevallen.

Verder hebben de drie dierenartsen van dit forum, Dorothea, Erwin en Tannetje, met mij meegedacht (waardoor ik ook weer de juiste vragen aan de dierenarts die Enya behandelt kon stellen) en mij een aantal adviezen gegeven waar ik heel veel mee kan. Ik ga het herstel van Enya ondersteunen door morgen al te beginnen met het geven van Arnica en Traumeel met daarnaast een goed omega-3 supplement (Doils) en een goed probioticum (Solgar).

Doordat ik nu een redelijke inschatting kan maken van wat ik kan verwachten en omdat ik weet wat ik kan doen om het voor Enya zo comfortabel als mogelijk is te maken, ben ik een stuk rustiger.
Hee, goed, dat je een fijn gesprek met de DA hebt gehad die haar opereert. En ondersteuning hebt gekregen van nog meer DA's. Het gaat goed komen, echt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door