Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#12325
",en dan zegt ze ook nog dat we graag onze ballen willen verstoppen bij de da...."
Sylvia, je bent door de mand gevallen en bent geen €25,- waard!! ;D ;D ;D
Het gesprek op de foto gaat tussen Lisa(!!!!!!!) en Luuk!! ;D ;D ;D
Ok, Lisa wil ook geen verstopte ballen bij de Da, maar een vent met echte ballen!! ;D ;D ;D

Dory, zie je wel, jouw honden doen alles om baas en vrouwtje te plezieren!!! ;) ;D ;D ;D
Ennnnnnnn???????????? Heb je er een lekker etentje mee gewonnen????? ;D ;D ;D
maar die van jou weet het toch niet dat z'n ballies pleitos zijn  ;D
Door ine
#12326
Onze Luuk en onze Joop hebben beiden hun ballen nog hoor! ;D
Joop staat op de dekreuenlijst en Luuk hopenlijk ook binnenkort! Moet eerst nog een show lopen en een KNJV-B-diploma halen (en opnieuw ogen spiegelen)!!
Lisa en Luuk zijn volle zus en broer!! Beiden dezelfde ouders, alleen is Lisa van okt. 2000 en Luuk van jan. 2002!
Bij onze oude Dikkie, bijna 12 jaar, zijn z'n ballen verdwenen!
Ik kan natuurlijk zeggen: Op medische grond, maar dat is gedeeltelijk waar! Dikkie mag geen nakomelingen verwekken, daar wij nogal zorgeloze kinderen hebben, die snel iets vergeten, hebben wij voor castratie gekozen. Mijn kinderen zien een hond in de gang liggen, of in de bench zitten, denken: dat is zielig, laat hem maar bij de anderen!
Zo ook hebben wij een teefje laten castreren!
Goed, dan komt nu de discussie over het opvoeden van kinderen, maar daar ga ik niet over beginnen.
Wij hebben onze situatie bekeken en daar we geen ongewenste nestjes willen van onze honden, hebben we voor deze oplossing gekozen!
Laatst gewijzigd door ine op vr 27 jun 2003, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#12327
Dory, zie je wel, jouw honden doen alles om baas en vrouwtje te plezieren!!! ;) ;D ;D ;D
Ennnnnnnn???????????? Heb je er een lekker etentje mee gewonnen????? ;D ;D ;D
JAHA!!!! TUUUURLIJK hebben ze gewonnen!!!!  ;D ;D
$75.- dinner van 'n Frans restaurant,en $25.- kadobon van dierenwinkel,dus Cis 'n Frisbee en Tor 'n nieuwe bal!!! ;D
Volgend keer zet ik hun strandkleding er wel bij,daar hadden ze ergens anders OOK de 1ste prijs mee gewonnen! ;D
Is allemaal voor 'n goed doel hoor,dus denk nou niet dat ik een of andere Hollywood Stage Mom ben!!! 8)
Door 202spots
#12328
Goed, dan komt nu de discussie over het opvoeden van kinderen, maar daar ga ik niet over beginnen.
Wij hebben onze situatie bekeken en daar we geen ongewenste nestjes willen, hebben we voor deze oplossing gekozen!
??? ??? ??? ???
Zie je hoe verwarrend dit regeltje kan zijn???
Door ine
#12329
Voor mij is het heel duidelijk ;D ;D
Wat bedoel je, Dory?????
Of heb ik het al goed verbeterd????
Laatst gewijzigd door ine op vr 27 jun 2003, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#12331
Volgens mij bedoelt Dory de combi die je zelf aangaf Ien; "het opvoeden van kinderen" en "we willen geen ongewenst nestje".  :D Gewoon kinderen en honden doo elkaar gegooid dus ;D
Voor mij is het heel duidelijk ;D ;D
Wat bedoel je, Dory?????
Of heb ik het al goed verbeterd????
Door Nelly
#12332
Lieve Ien , je hoeft je niet te verontschuldigen, in jouw situatie bleef er weinig anders over. En dan nog iets: liever een eigenaar die laat castreren/steriliseren dan een drachtig teefje op straat gooit. Niet dan?
Onze Luuk en onze Joop hebben beiden hun ballen nog hoor! ;D
Joop staat op de dekreuenlijst en Luuk hopenlijk ook binnenkort! Moet eerst nog een show lopen en een KNJV-B-diploma halen (en opnieuw ogen spiegelen)!!
Lisa en Luuk zijn volle zus en broer!! Beiden dezelfde ouders, alleen is Lisa van okt. 2000 en Luuk van jan. 2002!
Bij onze oude Dikkie, bijna 12 jaar, zijn z'n ballen verdwenen!
Ik kan natuurlijk zeggen: Op medische grond, maar dat is gedeeltelijk waar! Dikkie mag geen nakomelingen verwekken, daar wij nogal zorgeloze kinderen hebben, die snel iets vergeten, hebben wij voor castratie gekozen. Mijn kinderen zien een hond in de gang liggen, of in de bench zitten, denken: dat is zielig, laat hem maar bij de anderen!
Zo ook hebben wij een teefje laten castreren!
Goed, dan komt nu de discussie over het opvoeden van kinderen, maar daar ga ik niet over beginnen.
Wij hebben onze situatie bekeken en daar we geen ongewenste nestjes willen van onze honden, hebben we voor deze oplossing gekozen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door