Lizzy schreef:
Het zou wel hotspot kunnen zijn... hoewel ik het met Binno eens ben. Die plekken worden heel snel groter en ze jeuken. Ik weet niet of de plek al groter is geworden?
Wassen met betadine shampoo vind ik ook een goed idee. En daarna een lekkere dot calendula erop. Hoewel de andere honden dat ook lekker zullen vinden.... Misschien beter droog houden na het wassen.
Wel erg toevallig dat dit ineens ontstaat nadat je brandnetel bent gaan geven! Ik zou haast denken dat het daar mee te maken heeft.
Jeetje, en dat weer vlak voordat jullie op vakantie gaan....
De plek is niet groter geworden, het blijft ongeveer zo groot als een kwartje. Ik heb er vanmorgen maar even hydrocotiderm opgesmeerd, het zag er zo vies uit. Nu is het weer helemaal glad en mooi roze zoals het hoort.
Cees en wassen is geen goed plan :-) De vorige keer zaten de tegels nog op de muur maar daar was dan ook alles mee gezegd.
De nek wordt nog niks beter zodat we dus morgen echt naar de DA gaan om even uit te laten zoeken wat het is. Mara haar oor moet ook weer leeggezogen worden zodat we toch al moeten. Kan Cees gelijk mee.
Cees zit vandaag niet zo lekker in haar vel en is wat hangerig. Of het nu met haar nek en plek te maken heeft of met een beginnende schijnzwangerschap ben ik nog niet achter. Ze ligt in ieder geval al de hele middag op schoot. Jeuk aan de plekken heeft ze zeker niet.
Tsja, nog 4 dagen te gaan voor de vakantie. Het zit ff niet mee maar voor goede oppas is gezorgd. De honden blijven lekker in eigen huis en de oppas komt een weekje hier op vakantie. Nu nog ff de routeplanner laten uitprinten waar de da woont.