Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lucienne
#1287284
Storm is bijna 15 maanden en weegt 30 kilo. Hij eet echter nog erg veel tussen de 1 en 1,2 kilo per dag exclusief de groenten.
Hij heeft een tijd 800 gram per dag gegeten maar dan wordt hij te mager . Maar zelfs met de hoeveelheid die hij nu eet is hij eerder te slank. Zijn zusje eet 600 gram per dag en is een veel steviger hond.
Storm heeft een normaal bewegings patroon en ook normale ontlasting.  Kan er toch iets mis zijn of maak ik me zorgen om niets?
Door lindaw
#1287337
De een kan ook meer eten dan de ander denk ik....
Fellow eet ook twee tot drie keer zoveel als zijn zusje en beide hebben ze een slank lijnte...
Maar als je je echt zorgen maakt zou je misschien toch een keer naar de DA kunnen gaan.
Door Lizzy
#1287484
Dat is rond de 3,5% van zijn lichaamsgewicht. Niks abnormaals aan hoor, op die leeftijd. Hoe is hij verder? Qua vacht, conditie? Wat voer je hem eigenlijk?
Door Lucienne
#1287648
Lizzy schreef: Dat is rond de 3,5% van zijn lichaamsgewicht. Niks abnormaals aan hoor, op die leeftijd. Hoe is hij verder? Qua vacht, conditie? Wat voer je hem eigenlijk?

Storm krijgt Barf. maar prima ben gerust gesteld. Dank je voor de info.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door