Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Minna
#1020678
Dus het kan nog wel...hoop dat het intuberen lukt, en dat ze er achter komen wat het nu eigenlijk is en wat ze er aan kunnen doen. Vreselijk... :(
Ik hoop echt dat hij weer helemaal beter wordt. Veel sterkte voor jullie, wat zouden jullie gesloopt zijn met alle emoties.  :'(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1020680
Ach nee hè laat die nachtmerrie niet uitkomen.Wat is dit een strijd op leven en dood  :'(  Ik hoop zo dat hij het gaat redden. Wat een inspanning kost het niet om voldoende lucht in te ademen. Dan verzwak je snel. De kaarsjes branden weer en ik duim zo hard ik kan voor Weirdo en jullie  :-*
Gebruikersavatar
Door Riek
#1020705
Wat kun je toch snikken om een hond die je niet kent....
Ik wens je heel veel sterkte en hoop zo dat dit nog lukt.
En anders dat je hem waardig kunt laten gaan.
Wat is dit toch moeilijk...
Door Kuszco
#1020711
Ik lees dit nu pas. Was in slaap gevallen. Sorry.
Wat moet dit vreselijk zijn voor jullie. Ik hoop echt dat ze iets gerichts vinden en hij nog gered kan worden.
Ik weet het ook niet meer,en had dit niet verwacht.
Arme jullie en arme Weirdo. Ik hoop dat je nog een mooie tijd gegund is.
Liliane.
Door Rianne145
#1020732
nou, hier ook biggelende tranen, zoals iemand zojuist al zei, wat een emoties om een hond die je niet eens kent. Ik leef al dagen mee, kijk wel 10 keer per dag of er al nieuws is en ik schrok me een hoedje van je bericht van vanmorgen. Ik hoop heel erg dat hij het gaat redden. Ik duim voor hem.
Heel veel sterkte Ellen en Rien en de kinderen
Laatst gewijzigd door Rianne145 op ma 04 aug 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamoods
#1020738
Tjemig, wat heftig allemaal!!! Petje af voor jullie vechtlust, jullie doorzettingsvermogen, positieviteit en kracht Ellen!!!! Ik wens jullie vreselijk veel sterke!!!! En ook hier wordt snoeihard geduimd!!!!

Rachel.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1020744
mijn kind
mijn lief
mijn schat
mijn allerbeste vriend is niet meer......

wij hebben onze weirdo om precies 15.30 uit zijn vreselijke, maar zeer moedig gedragen strijd verlost.........

op de foto's was te zien dat zijn longen bijna helemaal vol zaten met drap, hij was moe gestreden....
toen we hem vanmiddag voor de tweede keer zagen, schrokken we
hij was slechter dan een paar uur ervoor...
met al zijn kracht die weirdo nog had, is ie voor me gaan staan, kwispelde ligt en gaf me een pootje...
ik heb hem omarmt...
gezoent
gezegd dat ik zoveel van hem hou
gezegd dat ie naar zijn broer ga
en dat ze saampjes kunnen gaan zwemmen
en dat ie nu eerst lekker zou gaan slapen
zoo braaf....

hij streed een oneerlijke strijd, hij heeft verloren
zijn grootste hobby is zijn ondergang geworden
mijn allerliefste weirdo, 6 jr oud is niet meer
het doet zo veel pijn..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door