Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door diana
#1003117
leverontsteking  geen tumor

is niet gemakkelijk , maar wel te behandelen
kan terug komen
is doberkwaal
kan maanden wegblijven maar er komt ooit een chronisch stadium
maar dat kan jaren duren afhankelijk van de tussenpozen tussen de ontstekings stadia.
voorlopig ben ik dolgelukkig dat hij vanavond niet hierheen hoeft te komen om haar thuis in te laten slapen
de pijnstillers slaan aan
ze loopt weer als een kiviet en ze  heeft in de praktijk al een hele hand vol koekjes op
daar waren ze net zo blij met dit nieuws.
Door diana
#1003121
hebben jullie nog tips voor me dit is een compleet nieuwe ziekte voor me
ik ben een nep barfer , maar ik pak hier wel af en toe wat mee
een menutje en dingetjes
hier zit gewoon heel erg veel kennis daarom ben ik blij dat ik lid ben en af en toe lekker mee kan lezen
ik barf af en toe , maar dat is niet goed genoeg
verder voer ik c.b
Door Anthraciet
#1003126
Geweldig dat het iig geen tumor is! :D
Als ze er mee kan leren leven en er weinig last van heeft, zou ik ook een gat in de lucht springen hoor!

Ik heb helaas geen tips voor je wat betreft een speciaal barf dieet voor deze ziekte, maar ik denk dat er nog wel wat mensen op dit deel zullen reageren. ;)
Door henneke
#1003133
meid wat een opluchting  :circle: nog steeds niet leuk natuurlijk maar gelukkig minder dramatisch dan er gedacht werd .
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1003192
Waarschijnlijk een CAH: Chronische actieve hepatitis. Inderdaad een Dobermannkwaal.
Ik zou zeggen: mariadistel. Of nog beter: levercompositum van de Groene Os.
Door Kuszco
#1003223
goh diana wat fijn voor jullie.
Zita heeft dus ook een leverontsteking en krijgt ook CB. Wel de lightvorm omdat ze nooit te veel vet kon verdragen.
Ik geef haar 7 porties per dag en daar doe ik dan iedere keer wat kip bij,of eend ook CB.
Ik heb ook het leverdieet op barfplaats gevolgd,maar omdat zij glutenvrij eet kon ik niet genoeg afwisselen en kreeg ze niet genoeg binnen.
Het leverdieet is prettig om mee te werken,dus misschien dat het wel wat voor jou is.
Hebben ze je dan geen tips gegeven over een eventueel dieet,of mag je haar gewoon haar eigen voer geven?
Ik begrijp dat je dus niet in de Wagenrenk bent geweest,heb je behalve pijnstillers geen andere medicatie gekregen?
Groetjes Liliane,Zita en lotje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door