Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#102216
op de Barfclub staat een foto van Bas gemaakt op de dag dat ie zijn eerste kruisbandoperatie had ondergaan.

Het gaat helemaal goed komen met je hondebeest, gewoon goed aan de bewegingsadviezen houde, idd er op letten dat ie niet te dik gaat worden.

Maar; het is echt heeel zielig om te zien de eerste paar dagen sowieso.
Door danielle1980
#102231
rene froger was geweldig hoor,
de momenten dat ik me zo druk om de hond maakte weer wat minder en zeker toen me broer belde,
want die zo op minx letten af en toe f kijken,
en toen belde hij dus,
schrok me rot!!!!!!! >:(

bedankt voor het advies weer,
heb de afgelopen dag dus echt meer eten aan dr gegeven :-[
juist omdat ze zo zielig was en zodat ze toch wat te doen heeft,
want dr speeltjes heeft ze niets aan want ze is een echte werkhond ze wil dingen voor je doen en halen,
heel leuk maar komt nu niet uit :'(

ik zal dr dus minder gaan geven tussendoor.
en misschien t eten wat vaker over de dag verspreid dan heeft ze misschien toch t idee dat ze wat krijgt?

ik wil graag de foto van bas zien,
waar kan ik m precies vinden???
ook die van jou hond sam wil ik erg graag zien.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#102280
als je via de Barplaats even een topic zoekt met in het onderwerp Barfclub en je ziet een bericht van Leo, dan klik je op het aardbolletje wat onder zijn naam aan de linkerzijde staat en dan kom je op de Barfclub. In de Barfclub zijn diverse onderwerpen waaronder een ledenselectie, bij die leden staan foto's (op naam) en in mijn rijtje foto's staat een foto van Bas toen ie net geholpen was.

Misschien dat je wel makkelijker op de Barfclub kunt komen maar dat weet ik ff niet :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#102287
nou, zoals je kunt zien heb je dan ff te maken met een hoopje heel zielige hond :-\. Maar nogmaals, je bent er snel bij en als je je aan de bewegingsvoorschriften houdt gaat het vrij vlot weer goed komen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#102299
Nog een kleine tip voor na de operatie, leg je hond onder een paar warme dekens, ze hebben het heel vaak koud na een operatie en liggen dan te trillen en te piepen, dit kun je voor een groot deel verhelpen door je hond warm in te pakken. Ik deed dit totdat de oren van de hond weer lekker warm aanvoelden.
Afbeelding
Door danielle1980
#102303
;D ;D ;D

mijn hond slaapt overigens altijd op bed of in de mand.
op bed meestal als ze t koud heeft gaat ze onder de deken liggen.
dus zal zeker warm houden na operatie,
want ze heeft t al snel koud,
ook warm trouwens.

of ze is gewoon een verwend hondje ;D ;D
Door Sam
#103645
Hoi Danielle,

Ik wil je alvast heel veel sterkte toewensen voor morgen en natuurlijk beterschap voor Minx. Ik ben blij dat je nog meer reacties hebt ontvangen die allemaal positief waren. Dat moet je weer goede hoop geven!!
Toi Toi! Ik zal aan jullie denken!!

Herma & Sam
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#103712
oh, Danielle, denk je eraan om stukken tapijt neer te leggen (als je een gladde vloer hebt) om het opstaan ed wat makkelijker te houden.

Ik heb toen zelf lopers gekocht voor weinig (oke, mooi is anders maar het was zeer effectief) en die lagen in de gang waar Bas slaapt, voor zijn voerbak, op de plaatsen waar hij graag ligt (staat makkelijker op) en door de hele lengte van het huis. Na verloop van tijd kun je stukken weg gaan halen.

Ik zou je hond na de operatie niet op het bed laten slapen, de sprong er af is te veel van het goede.
Door danielle1980
#103825
hoi mensen
heel erg bedankt voor jullie reacties :) :)
ben ik erg blij mee ben erg nerveus,
hoop dat ze gelijk kan opereren dus al1 de kruisband gescheurd is,
nog f afwachten.

maar hoop echt gelijk opereren.
want anders zou t donderdag worden en dan kan ik dus niet :'(
maar komt vast wel allemaal goed.

jullie steun helpt wel :D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door