Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3460231
Ja, de mijne. Linga. Zij leeft helaas niet meer. Ze is met haar teugel 13 jaar geworden en liep tot op het laatst behoorlijk goed. Ik ben altijd wat blijven zien aan haar gangwerk, die poot, maar de meeste hondenmensen zagen het niet! Naar mijn beleving heeft ze nooit pijn aan die knie gehad. Ze kreeg wel aardig wat suppletie, preventief. Of dat geholpen heeft durf ik je niet te zeggen (visolie, groenlipmossel en een glucosamine/chondroitine/msm mengsel).
#3460246
Lizzy schreef: wo 31 mei 2023, 07:31 Ja, de mijne. Linga. Zij leeft helaas niet meer. Ze is met haar teugel 13 jaar geworden en liep tot op het laatst behoorlijk goed. Ik ben altijd wat blijven zien aan haar gangwerk, die poot, maar de meeste hondenmensen zagen het niet! Naar mijn beleving heeft ze nooit pijn aan die knie gehad. Ze kreeg wel aardig wat suppletie, preventief. Of dat geholpen heeft durf ik je niet te zeggen (visolie, groenlipmossel en een glucosamine/chondroitine/msm mengsel).
Dag Lizzy, bedankt voor de reactie. Kon je hond nadien opnieuw alles, rennen/springen..?

En heb je ook de andere knie moeten laten opereren?
#3460249
Charlvv schreef: wo 31 mei 2023, 18:00 Dag Lizzy, bedankt voor de reactie. Kon je hond nadien opnieuw alles, rennen/springen..?

En heb je ook de andere knie moeten laten opereren?
Ja, ze kon alles weer en sprong op 12,5 jaar nog over omgevallen bomen. En nee, ik heb de andere knie nooit hoeven laten opereren. Bij Linga was aan 1 poot de kruisband finaal afgescheurd (en de meniscus kapot) door een ongeluk (ze is tegen een boom aan gelopen).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door