Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lianne94
#3459869
Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag is mijn mini labradoodle Molly bevallen. Ze doet het super goed met de pups en de pups komen goed aan. Ik merk alleen dat ze zich wil verstoppen onder de bank en daar dan gaat liggen piepen en janken. Ik heb haar gelukkig voor het weekend laten checken bij de da en het is geen calciumtekort of iets anders lichamelijks. Het is haar eerste nestje, dus misschien is het ook even onwennig.

Ik vroeg mij af of jullie dit al wel eens meegemaakt hebben en wat ik kan doen om Molly te helpen.
Door Lizzy
#3459876
Hoe is calcium niveau bepaald? Heeft je dierenarts bloed geprikt?
Wat is haar temperatuur?
Drinkt ze voldoende vocht? (ze heeft extra vocht nodig nu, best veel extra vocht)
Eet ze wel goed?
Geen harde of warme plekken in het de melkklieren?
Is het verder rustig in haar omgeving? Geen (vreemde) mensen over de vloer?
Zijn jullie zelf ZEN?
Heeft ze uitvloeiing?
Door Lianne94
#3459970
Sorry ik kreeg geen melding van reacties. De dierenarts had bloed geprikt en ook verder de melkklieren etc gecontroleerd. Dat was het dus niet.

Ik heb de achterkant van de bank geblokkeerd. Ze kwam anders half vast te zitten en dat vond ik geen fijn idee.

Nu met een paar dagen heb ik het idee dat de oude Molly steeds meer terugkomt en ze ook weer rustiger is!

Bedankt voor de tips en met de puppy’s gaat het ook heel goed ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door