Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3457069
Dit zit er volgens mij in he?

Glucosamine Prep. (Glucosamine Hydrochloride [Crustacean], Povidone), Brewers’ Yeast Prep. (Brewers’ Yeast [Gluten, Sulphites], Silicon Dioxide), Chondroitin Sulphate, Vitamin C Prep. (Ascorbic Acid, Hypromellose, Tartaric Acid), Beef Flavouring, Anti-Caking Agent: Silicon Dioxide, Vitamin E Prep. (DL Alpha Tocopheryl Acetate, Starch, Maltodextrin, Silicon Dioxide), Bulking Agent: Maltodextrin, Stearic Acid, Magnesium Stearate.

====

Het moet niet moeilijk zijn lijkt mij om een supplement te vinden met dezelfde belangrijke ingrediënten (en liever wat minder rotzooi). Holymoly, wat zit hier een hoop bende in..... Ik heb dat even vet gedrukt.

Zelfs de vitamine E is van synthetische oorsprong.

In YuMove zit al een stuk minder zooi en wel de juiste ingrediënten!

https://www.zooplus.nl/shop/honden/voer ... ove/658152
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3457070
Honden systematisch vit C geven is toch geen goed idee, als ik het me goed herinner? Stoppen ze dan niet met dat zelf aan te maken?
Waarom zou het er ook in zitten? Ik weet dat het de opname van ijzer bevorderd, maar van glucosamine is mij dat niet bekend?... :???:
Gebruikersavatar
Door baileys
#3457096
Lizzy schreef: wo 22 feb 2023, 08:24 Dit zit er volgens mij in he?

Glucosamine Prep. (Glucosamine Hydrochloride [Crustacean], Povidone), Brewers’ Yeast Prep. (Brewers’ Yeast [Gluten, Sulphites], Silicon Dioxide), Chondroitin Sulphate, Vitamin C Prep. (Ascorbic Acid, Hypromellose, Tartaric Acid), Beef Flavouring, Anti-Caking Agent: Silicon Dioxide, Vitamin E Prep. (DL Alpha Tocopheryl Acetate, Starch, Maltodextrin, Silicon Dioxide), Bulking Agent: Maltodextrin, Stearic Acid, Magnesium Stearate.

====

Het moet niet moeilijk zijn lijkt mij om een supplement te vinden met dezelfde belangrijke ingrediënten (en liever wat minder rotzooi). Holymoly, wat zit hier een hoop bende in..... Ik heb dat even vet gedrukt.

Zelfs de vitamine E is van synthetische oorsprong.

In YuMove zit al een stuk minder zooi en wel de juiste ingrediënten!

https://www.zooplus.nl/shop/honden/voer ... ove/658152
Dank voor het meedenken.
En ook fijn tot je met een alternatief komt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door