Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3455574
pearlsofpassion schreef:Kan je het iets specifiëren?
Ruikt het dan zuur? Of toch eerder rot?
Rot. Geen zuur luchtje. Maag gas lucht


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3455575
Oh OK.
Dan zal het idd uit de maag komen en is het geen duidelijk teken van zure reflux. Soms kan je dat nl ruiken..

Ammoniakgeur kan je soms krijgen bij slechte nieren, en daar worden ze ook misselijk van.
Rottende tanden geven ook vaak nierfalen, maar naar ik begrijp zijn z'n tanden niet echt rot maar gewoon aangetast door iets?
Nierwaarden zullen in het bloed ook wel getest zijn zeker?
Door Lizzy
#3455703
Hoe gaat ie daar met Wolffe? Wie is eigenlijk je therapeut, als het niet te brutaal is dat ik het vraag...?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#3459123
Ben ook benieuwd hoe het gaat :)

Ik herken de klachten enigszins...het opgeven van maagzuur, waardoor ze onrustig worden en alles willen opslokken (om maar weer die maagzuur terug te dringen, denk ik dan).
In die gevallen gaf ik haar een lepeltje kokosolie (met in mijn hoofd het beeld dat de slokdarm schoongeveegd moet worden, omdat daar dan maagzuur is terecht gekomen).
Sinds jaren voer ik alleen nog KVV met een laag vetpercentage en het gaat nu al jaren goed....
Ow ja, in combinatie met niet toestaan dat ze gulzig eet of drinkt (ze krijgt haar KVV aangeboden op een lepeltje, dus lepeltje voor lepeltje, waardoor ik het tempo kan bepalen).

Veel sterkte en succes. Hoop dat jullie snel DE oplossing mogen vinden
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door