Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3452753
Ik ben blij dat je voor jezelf, en nog belangrijker, voor Blue, een beslissing hebt genomen.
Je dierbare vriend vroegtijdig moeten laten gaan is nooit een beslissing die je zomaar even neemt.
Je hebt oneindig veel gedaan en vooral gelaten om hem een goed leven te gunnen, maar helaas is het leven niet maakbaar.

Uit liefde kiezen om Blue rust te gunnen is niet makkelijk en zal misschien ook niet door iedereen begrepen worden, maar dat is allemaal niet belangrijk.....het welbevinden van mooie Blue wel ook al doet het pijn, ik vind je dapper en wil je dan ook heel veel kracht en sterkte wensen vandaag.
#3452757
Toen wij met onze 7 jarige mechelaar voor dergelijke keuzes stonden en dezelfde gevoelens hadden zei iemand op dit forum tegen mij “dat iets (operaties ed) kan, wil niet zeggen dat het de juiste keuze is”. Mij heeft dat veel rust gegeven. Want er speelt zoveel meer mee dan de operatie en het herstel.

Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van je grote vriend.
#3452763
Enorm veel sterkte met deze moedige keuze! Dat zaken mogelijk zijn betekent niet dat dit ook altijd in het belang van het dier is. Jouw afweging klinkt voor mij vooral als een keuze die je in het belang van blue hebt gemaakt. En ja, natuurlijk zit er ook een financiële component in en een keuze voor jezelf omdat de zorg je zwaar valt maar in de eerste plaats is het de keuze die je maakt voor blue en om hem een lijdensweg te besparen ;)
#3452779
Dag Blue, rust zacht jongen :-* :'( :-*

Heel veel sterkte Patrick, met het verlies van je mooie lieve Blue. Ik hoop echt oprecht dat je een beetje troost kunt putten uit het feit dat je deze beslissing uit liefde voor hem hebt genomen.

Bij deze zet ik er een slotje op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door