Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3450890
Despa had maandagavond tijdens de wandeling behoorlijk reversed sneezing. Dat stopte na een aantal x gelukkig wel.
Maar nu lijkt hij allemaal snot in z'n neus te hebben. Hij maakt een snurkend geluid met snuffelen, en heeft af en toe dat het lijkt of hij z'n neus ophaalt.
Hoesten doet hij verder niet.
Als hij wil slapen 'reutelt' zijn neus ook.
Weet iemand iets homeopatisch? Ik ben begonnen met echinecea forte.
Ik kijk het nog ff aan, anders wordt het een ritje DA
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3450909
Bij snot in de neus is mij verteld op te passen voor grasaren o.i.d. die in de neus is gekomen.

Doutze had begin dit jaar enorme aanvallen van reverze sneezing en toen vertelde ze me bij de DA dat snot een alarmbel was geweest. Doutze had dat niet en is gelukkig toen ook snel hersteld.

Kan het zijn dat er iets in de neus terecht gekomen is voorafgaand aan deze aanvallen?

Karen
Door tt-tjes
#3450922
Nee volgens mij niet. Ik ben heel alert op die dingen. Hij heeft het ook alleen die avond gehad. Maar hij klinkt alsof er snot in z'n neus zit. Ik zie alleen niets.
Morgenochtend heb ik overleg met de DA
Door tt-tjes
#3450970
Helaas begint Asha nu ook, exact hetzelfde als Despa. Hoest ook niet maar veel reversed sneezing.
Zo meteen maar ff overleggen met de DA.
Ze krijgen nu allebei Puur Sinus en Heemst complex van Frama. Plus honing met propolis druppels.
Door Lizzy
#3450988
Klinkt dus toch wel als een virusje. Persoonlijk denk ik dat je voldoende doet en nu "moet" wachten tot het over gaat.
Door tt-tjes
#3450996
Ja, alleen Asha heeft het erg benauwd. Kan niet door z'n neus ademen. Dat gaat bij Despa beter
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3451378
He jakkie.
Nou ja, in elk geval zijn grasaren en dat soort ondingen niet besmettelijk, dus dat zou mij dan wel weer geruststellen.

Maar voor beide honden natuurlijk wel heel vervelend.
Beterschap!
Door tt-tjes
#3451403
Ze zijn allebei gelukkig al beter. Geen gesnotter of genies meer.
De homeopatische middelen hebben super geholpen.
Door Lizzy
#3451430
tt-tjes schreef: do 20 okt 2022, 15:55 Ze zijn allebei gelukkig al beter. Geen gesnotter of genies meer.
De homeopatische middelen hebben super geholpen.
Super! Fijn dat de homeopathische middelen goed zijn aangeslagen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door