Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mackey73
#3446549
Ons hondje, 8 en een half, is de laatste paar maanden aan het kwakkelen. Afgelopen mei had ze ineens een dik gezicht, het trok haar oog helemaal naar beneden en ook haar nek was opgezet. De DA dacht dat een afgebroken kies de boosdoener zou zijn, dus afspraak gemaakt deze te laten verwijderen.
Daarna nog een antibiotica kuur gedaan en alles leek goed te genezen, ook de klieren waren aardig geslonken.
Helaas, een week of twee later vond ik de klieren in haar nek toch weer groot, weer naar de DA. Ze waren zo groot dat een biopt nemen waarschijnlijk niet zou lukken dus nog een antibiotica kuur mee gekregen.
Gister hebben ze stukjes weefsel afgenomen van de klieren zowel in haar hals als ook de klieren bij de achterpoten. Uitslag komt in de loop van volgende week.
Ik durf niet te googlen vandaar dat ik het hier opschrijf in de hoop dat iemand misschien een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?
Door Lizzy
#3446556
In het gunstigste geval is er toch sprake van een ontsteking ergens.... :-\ . Ik ben bang dat je weinig anders kunt doen dan de biopten afwachten.
Door Mackey73
#3446558
Dank voor je bericht Lizzy. Ze was erg onrustig vannacht. Ze heeft vanmorgen wel gegeten en ligt nu te slapen maar ze kijkt heel raar uit haar ogen. Alsof ze ze amper kan openen, en ze een beetje gedraaid zijn.
Lijkt allemaal ineens heel snel te gaan…. :'(
(behalve dan die uitslag, daarop wachten lijkt eeuwen te duren)
Door Mackey73
#3446566
Zelf niet gemeten maar steeds bij de DA had ze geen koorts. Ik vind het zo rot voor haar, weet niet zo goed wat te doen behalve wat Lizzy zei en afwachten. Die ogen zouden ook nog door allergieën kunnen zijn, daar heeft ze ook last van.
Arme lieverd :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door