Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door anita1963
#3446493
Mijn gesteriliseerde teef heeft al jaren terugkerende vaginitis,ik heb er al van alles aan gedaan en gegeven.
Onlangs is haar milt verwijderd en hebben ze ook gekeken of er eierstok restanten of baarmoeder aanwezig was wat de vaginitis zou kunnen verklaren.
Alles zag er goed uit,ook is gelijk een scopie gedaan waar dus de uitvloeing duidelijk te zien wad,maar ook geen aanwijzing voor een reden.
De blaas is ook schoon en de e colli bacterie die er zat is met sulfatrim verdwenen.
De vaginitis dus niet,iemand nog een idee wat nu nog te doen?
Door Lizzy
#3446515
Ik heb ooit 1 teef gekend met hetzelfde probleem. Zij is heel oud geworden maar met vaginitis dood gegaan. Ze hebben het nooit op kunnen lossen. Ook nooit iets alternatiefs geprobeerd. En dat zou ik doen, naar een holistisch dierenarts ermee.
Door anita1963
#3446516
Ik zal Tannetje nog eens vragen,ik ben benieuwd of haar sloomheid hier ook mee te maken kan hebben.
Het blijft raar dat het er soms uitloopt en de andere x zie je niks en zit het toch nog in de urine.
Ik vermoed dat het chronisch is geworden en in stand word gehouden door vuil tijdens plassen,schuren met dr doos over de grond en reu die dr aan zit.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3446518
Misschien een domme vraag, maar een vagina kunnen ze niet verwijderen?
Dat ze dat bij vrouwen niet doen, lijkt me logisch. Maar het is niet dat je teef er nog iets mee doet, toch ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door