Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Papalou
#3441124
Is even de vraag..hij blijft zo onrustig..nog niet geslapen vandaag. Da aan het bellen voor medicatie want ik vertrouw het voor geen meter
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3441125
Hij heeft nu galliprant gekregen. Mogelijk komt smekken door buikpijn.

Diazepam durf ik niet aan omdat ook onrust kan geven. Tramadol heb ik nog in huis voor als echt niet goed gaat maar dat durf ik eigenlijk ook niet aan. Vorig jaar operatie bult poot en had toen veel last tramadol.ook onrustig.

Inmiddels is het bijna acht uur en ligt hij eindelijk weer. Het is zo zenuw slopend dit..hopen dat die mega pijnscheuten zoals vanochtend uitblijven en herstel in zet.

Niet fijn om nu alleen te zijn..durf hem ook niet alleen te laten omdat hij echt steun zoekt bij die pijnscheuten en ik ze ook wil monitoren..ga maar bidden voor rustige nacht en dag morgen..dan komt vertrouwen weer beetje terug.

Goede nieuws: geen koorts (tumor)..eet goed...en is alert;)
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3441490
Mucho is vorige week in mijn armen ingeslapen..

Medicatie en behandeling sloegen niet aan en zijn o pijnscheuten werden erger. Ik wilde hem niet langer laten lijden door een onzeker traject in te gaan wetende dat pijnstilling niet door medicatie zou lukken als het terug zou komen..

Ik kende Mucho te goed om hem nog langer hier te houden...ontzettend dankbaar voor de laatste intense dagen waarin hij tussen de pijnscheuten door ook heel goed was...we hebben samen nog veel gewandeld langs zijn lievelingsplekjes en samen i de auto gelegen tot de dierenarts kwam..

Ik mis hem vreselijk maar heb er ook rust in. Mucho heeft als topfit te senior de bejaardenfase overgeslagen. Typisch Mucho.

Tot weerziens..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door