Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#3440816
dinky89 schreef: di 22 feb 2022, 14:00 all meat syndrome is wanneer je alleen vlees geeft en dus geen organen en botten. Laat je dus niet zomaar gek maken!
Ze krijgt compleet
Net als de andere
Maar begrijp je mij
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3440819
Nee, die meneer zit gewoon wat stukje random van het internet geplukt te citeren zonder te weten waarover het gaat.
Dus nee, ik begrijp niet dat je je daar gek door laat maken.
Het heeft trouwens ook compleet niets te maken met de problematiek. Ze heeft toch helemaal geen zwakke botten of groeipijn. Het gaat over diarree...


Btw, ik vind het ook niet netjes dat je zijn berichten hier post zonder zijn medeweten.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440821
pearlsofpassion schreef: di 22 feb 2022, 16:23 Nee, die meneer zit gewoon wat stukje random van het internet geplukt te citeren zonder te weten waarover het gaat.
Dus nee, ik begrijp niet dat je je daar gek door laat maken.
Het heeft trouwens ook compleet niets te maken met de problematiek. Ze heeft toch helemaal geen zwakke botten of groeipijn. Het gaat over diarree...


Btw, ik vind het ook niet netjes dat je zijn berichten hier post zonder zijn medeweten.
Ging voornamelijk om de brok die ze kreeg daar

Ik zei al geef al 17 jaar vers vlees dus geloof het ook niet
En ga ook zeer zeker niet op die brok terug
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440822
pearlsofpassion schreef: di 22 feb 2022, 16:23 Nee, die meneer zit gewoon wat stukje random van het internet geplukt te citeren zonder te weten waarover het gaat.
Dus nee, ik begrijp niet dat je je daar gek door laat maken.
Het heeft trouwens ook compleet niets te maken met de problematiek. Ze heeft toch helemaal geen zwakke botten of groeipijn. Het gaat over diarree...


Btw, ik vind het ook niet netjes dat je zijn berichten hier post zonder zijn medeweten.
Heb het gezegd dat ik hier overleg
Door Lizzy
#3440824
Als je 10 mensen om advies vraagt, krijg je 10 verschillende meningen. Als je alle 10 die meningen dan serieus neemt, ja dan kan ik me voorstellen dat je van slag raakt :-* ! Misschien moet je daar mee stoppen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440833
Lizzy schreef: di 22 feb 2022, 17:12 Als je 10 mensen om advies vraagt, krijg je 10 verschillende meningen. Als je alle 10 die meningen dan serieus neemt, ja dan kan ik me voorstellen dat je van slag raakt :-* ! Misschien moet je daar mee stoppen.
Nou heb geen mening gevr alleen gezegd wat er aan de hand is en kreeg toen dit te horen.

Ik ga door met het advies van jou en paar andere van hier. Heb toch ook vandaag maar de psyllium gegeven( dus geen dag over geslagen)
Verder kan ik niet eerder testen als volgende week ben door me geld heen.
Ga gelijk maandag aanvragen.


Geloof toch dat je gelijk heb kwa diatomeeraarde Lizzy doet “ nog” niks, vreemd bij mijn Sint Bernard toentertijd wel :(

Ze is gelukkig wel vrolijk blij en speels en niet mager. Dus dat scheelt weer een plus punt

Baal wel ontzettend van die K….. wasmachine die ik nu keihard nodig heb.
Gelukkig wast mijn zoon wel wat en de rest op de hand.
Wat hadden de vrouwen vroeger een werk zonder wasmachine en weet ik hoeveel kinderen.
Ga morgen weer bellen, word vrijdag 2 weken :'(
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440843
Zeg het heel voorzichtig maar nu 3 x bijna goede poep
Heb niks veranderd alleen gedaan wat hier stond
Door Lizzy
#3440844
Dat is fijn! Ik hoop dat het zo blijft. Mocht dat nou niet het geval zijn, laat dan toch op giardia testen. Want giardia geeft wel het beeld dat je de ene dag goede ontlasting hebt (of zelfs een paar dagen) en het dan ineens weer diarree is.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440846
Lizzy schreef: wo 23 feb 2022, 09:15 Dat is fijn! Ik hoop dat het zo blijft. Mocht dat nou niet het geval zijn, laat dan toch op giardia testen. Want giardia geeft wel het beeld dat je de ene dag goede ontlasting hebt (of zelfs een paar dagen) en het dan ineens weer diarree is.
Ga zowiezo testen
Ga maandag test aanvragen
Ik wil het nu weten ook

Vraag mij wel nu 1 ding af: ik start vandaag met de Giardex en Gastro, maar kwa diatomeeraarde wat moet ik daarmee ?doorgaan of stoppen?
Dat weet ik nu even niet :-[
Ben er vanaf 5/2 mee begonnen ( net ook gehad)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3440854
kiara schreef: wo 23 feb 2022, 09:43 Ga zowiezo testen
Ga maandag test aanvragen
Ik wil het nu weten ook

Vraag mij wel nu 1 ding af: ik start vandaag met de Giardex en Gastro, maar kwa diatomeeraarde wat moet ik daarmee ?doorgaan of stoppen?
Dat weet ik nu even niet :-[
Ben er vanaf 5/2 mee begonnen ( net ook gehad)
Ik heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.
Maar ik zou nu niks veranderen, weglaten of toevoegen en gewoon blijven geven wat je de afgelopen dagen hebt gegeven.
Uitsluitend bij een positieve giardia test zou ik wat gaan aanpassen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440855
pluk schreef: wo 23 feb 2022, 12:59 Ik heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.
Maar ik zou nu niks veranderen, weglaten of toevoegen en gewoon blijven geven wat je de afgelopen dagen hebt gegeven.
Uitsluitend bij een positieve giardia test zou ik wat gaan aanpassen.
Oké dank je wel
Door Lizzy
#3440863
pluk schreef: wo 23 feb 2022, 12:59 Ik heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.
Maar ik zou nu niks veranderen, weglaten of toevoegen en gewoon blijven geven wat je de afgelopen dagen hebt gegeven.
Uitsluitend bij een positieve giardia test zou ik wat gaan aanpassen.
Ja, eens.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440864
Ik ga as maandag test aanvragen, weet niet hoe snel dat binnen is
Maar tot ik de uitslag heb ga ik door hoe ik het deed
Gebruikersavatar
Door kiara
#3441232
Update
Amber is positief getest op giardia wat ik al vermoede, heeft Panacur gekregen
Daarnaast ook op advies van de dierenarts doorgaan met wat ik al deed.

Dus ben volop aan de was poetsen hond wassen etc etc
Door Lizzy
#3441235
Dus toch... nou mooi kl*te. Ik hoop dat de Panacur in 1 keer aan slaat en ze van de diarree af is!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door