Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3432965
Hoewel ik natuurlijk een muts en een hoetjiekoetjie hondeneigenaar ben, denk ik wel dat ik het onderscheid kan maken tussen een hond die trek/honger heeft en steeds komt kijken of er wat te snaaien valt (ja, dat doet ze ook) of een hond die echt ziek is van de honger. Fritzi moet afvallen maar natuurlijk wel op een hondwaardige manier. Dus we moeten een balans zien te vinden tussen dat ze zich lekker blijft voelen en een beetje afvalt of in ieder geval absoluut niet verder aan komt. Ik ben erg blij met de hints en tips die ik van jullie gekregen heb want daar kan ik echt wat mee :-*
#3432972
Sinds dat Fozzy zo ziek is geweest moeten we hem ook 2x per dag eten geven. Hij staat helemaal niet te schooien oid, maar je ziet gewoon dat ie vaker misselijk is en of spuugt.
Heeft niks met afvallen te maken verder ;) , maar misselijk is gewoon misselijk. Gaat met smorgens eten nu dus ook stukken beter.

Wat betreft zijn rotzooi dentastick (die ook werkt)) heeft ie wel een handje ervan om daarvoor te schooien, gewoon junkie.

Dat is echt iets heel verschillends.
#3433131
Ahhh, wat onwijs lief dat je daar aan denkt :-* !

Fritzi is om half 10 vanmorgen onder narcose gegaan. Om half 12 waren wij weer bij haar en heeft mijn dierenarts haar bijgespoten. Om 12 uur zijn we naar huis gegaan en nu ligt ze hier in haar mandje. Ze is goed bij.

Haar baarmoeder is blijven zitten, die was goed. Ze woog vanmorgen overigens 29,6 kg.
#3433145
Anne in Zweden schreef: wo 06 okt 2021, 16:00 Fijn dat het allemaal goed is gegaan! En inderdaad, hadden ze de baarmoeder ook maar verwijderd; was ze nog een paar honderd gram kwijtgeraakt. ;D
;D ;D
Blij dat ie mocht blijven zitten!
Beterschap voor de jongedame, en voor jou een borrel, want je hebt je vast de hele ochtend op zitten vreten van de zenuwen. :P
Jij hebt een glazen bol!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door